/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sexdræber & Ketchupafvænner
Fra : Klumme
Vist : 599 gange
1 point
Dato : 14-02-05 01:47

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=279979

Det kan man da kalde en sexdræber der vil noget LOOOL, og måske tage lysten til overdreven brug af ketchup

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-02-05 02:08

Nej hvor klamt

Jeg så det godt nok også på text-TV tidligere på dagen.

Ketcupen var fremstillet i Tyrkiet, så det ka' da godt være, at de dernede skal lede efter en eller anden der lissom mangler noget

Gad vide om der kommer yderligere oplysninger når "objektet" er identificeret

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 02:27

Klamt. Ja det er bare fornavnet LOOL - jeg filtrerer min ketchup fremover, og skal vist kigge nærmere på hvilke varer jeg køber hos den lokale veg.dealer

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-02-05 02:40

Tjahh, nu kan det da være, min samlever ikke drukner alt sin mad i ketchup?? Og det er ikke, fordi jeg er en elendig kok. Det er nemlig ham, der laver mad.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-02-05 09:55

Tyrkisk Rulle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 13:54

Ej, fy for ind i he-----. Fåes sådanne nu også på flaske?!
Hmm; vi har lige indtaget Brunch med garniture i form af Ketchup. Kører lige tungen en ekstra gang rundt i munden - Vil jo nødig sidde med forhud mellem tænderne, hvis nu der skulle komme gæster...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 14:05

Den minder lidt om gittesh svar i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/45300

Så det er slut med ketchup og rosiner LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 14:11

'Skal dit spejlæg være med eller uden penis elskede'?! ...lol
Yes, nu er det sq slut med rosiner også!! - og lad så lige være med at komme med flere af den slags links Klumme...Please

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 14:15

Okay. Slut med genitialie food. LOOL

Klumme der smutter en tur ind til city og kigger lidt rundt, men IKKE i ALDI - hi hi

CU.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 14:21

Okay hyg dig i Værløse city!
Der har jeg en gang været på ferie. Wow sikke en city - med masser af indkøbsmuligheder...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 14:26

PS

Kommer lige i tanke om, at du ikke skal frygte en forhud mellem tænderne. Specialiteten kom jo fra Tyrkiet LOOL

2 veninder sider og udveksler ferieminder. Den en siger til den anden: Fik du noget p.. på din ferietur til Tyrkiet". "Ja mon ikke" svarede veninden. "Stort set hver dag - Det kan de altså bare de tyrkere, og det smager himmelsk" LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 14:32

Jamen Creamygirl.

Har du været i Værløse som feriebarn gennem Gabriel Jensen? Jeg troede kun GJ sendte magre og blege bybørn på landet, men åbenbart osse små søde forsømte landbobørn uden andet en muhkøer og kålrabier som input, til "storbyen".

Glimrende ordning. Jeg har selv været på svagbørnskoloni, meeen var der vist lidt for længe. LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 14:36

Svagbørnskoloni?! Ja jeg tror gerne, at dit ophold der trak ud....nød

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 14:38

Guuuud Klumme. Vi er allerede tættere på en opklaring af mysteriet omkring den der tissemand. Alle omskårne kan således IKKE være offeret. Hvor mange er så tilbage?!...bare sån' ca..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 14:42

Flot Sherlock. Det er nok en dum turist de på den lokale ketchupfabrik har lavet til dåsemad. Sjovt nok, så er en penis jo egentlig en slags dåsemad. LOOL

Farvel så længe

CU

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 14-02-05 21:09

For mig hører sex og kærlighed uløseligt sammen. Ikke forstået sådan, at man ikke kan have sex uden kærlighed (det kan man selvfølgelig) men i de fleste tilfælde med følelsen af tomhed bagefter.

Derimod, er jeg ikke sikker på, at man kan have kærlighed uden sex?! - og jeg er bange for, at hvis sexlivet går i stå, så er det det første symptom på at kærlighedslivet er gået i stå.
Jeg er helt klar over, at min holdning kan virke nedslående, da du jo netop er bange for, at din kæreste skal blive træt af, at du ikke har lyst til sex - og dermed bliver træt af dig, men jeg vil ikke sidde og skrive, at det blot er en overgang - og at du skal tage det roligt.
Jeg mener helt seriøst, at du og kæresten har et problem, som der skal arbejdes hårdt på for at få løst, hvis ikke I skal ende i statistikken som et 'opløst forhold'

Hvordan I skal komme videre er ikke til at sige. Noget er det første må dog være at tale åbent om jeres problemer.
Du skal nemlig IKKE gå i seng med din kæreste, fordi du føler det som en pligt. Det vil meget hurtigt ende i en ond cirkel, hvor du hver 14 dag blot bider tænderne sammen og får det overstået (ligesom rengøringen) - hvorefter du kan slappe af en rum tid. En afskyelig tanke...ik?! - sex = rengøring...føj da.

Sæt jer ned og reflekter over, hvordan jeres sexliv indtil nu har fungeret. Har det været tilfredsstillende - eller er der ting I kunne ønske anderledes?!
Er det kedeligt og forudsigeligt (missionærstillingen med lyset slukket hver anden uge?!) - eller er der stadig plads til, at I får lyst lige inden aftensmaden - og ordner det hurtigt mens kartoflerne koger?!
Det kan måske lyde lige lovlig vovet, men faktisk er den spontane sex mindst ligeså tilfredsstillende, som sex der er planlagt i detaljer.
Planlagt sex kan sagtens komme til at virke opstyltet - og som noget man bare mekanisk er medvirkende til, da det jo nærmest er indforstået, at det er noget vi ordner om lørdagen mellem 23.00 24.00 fordi det 'plejer' vi at gøre. Kort sagt røvkedeligt - og helt uden den elektricitet, der gør det hele så spændende.

Hvis ikke I allerede gør det, så skal I skal til at hygge om hinanden og være opmærksomme på, at hverdagens trivialiteter ikke overtager jer helt.

Kan det være, at I har brugt for lidt tid sammen på det sidste?! Måske har forelskelsen fået for lidt næring?!
Som Birgitta er inde på, så prøv i en periode at blive enige om ikke at fokusere så meget på sex. Gør noget sammen uden at sex skal være involveret.
Snak sammen, gå ture sammen, gå i biffen, til koncert, eller ud at spise. Er det muligt, så del en hobby, eller interesse med hinanden. Hvis I ellers er trygge ved hinanden og forsøger at have noget tilfælles, vil følelserne og lysten til hinanden måske komme tilbage igen.

Når I er på hjemmefronten - Laver I så mad sammen, hvor I sammen går hygger jer med at smugsmage på rødvinen?! -
giver din kæreste dig indimellem en flot buket?! vedhæftet et kort med søde romantiske?! (og her tæller den til 20 kr. fra Netto ikke med)
Giver I hinanden komplimenter og uopfordret massage?!
sludrer I om løst og fast, i stedet for at sidde med hænderne begravet i en pose chips inde foran fjerneren med øjnene hæftet på en dødsyg film?!

Kort sagt gælder det om, at I begge gør en indsats, for at kvæle de 'måske' eksisterende dårlige hverdags vaner.
Fortæl også gerne hinanden om jeres fantasier. Det er ikke spor flovt, hvis man betyder noget for hinanden og har tillid til sin partner.

Jeg håber virkelig at det lykkes for dig og kæresten, at genskabe et varmt forhold til hinanden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:10

Ups, forkert tråd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:15

Creamygirl.... Det er fandme mig der er trådejer

Og du er tilgivet LOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:17

hehe...Måske er der noget af det du kan bruge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:18

Egentlig var det min mening at lægge det ækle link i den tråd du skulle ha' det indlæg i, som du "smuttede" ind her, men jeg kom til at tænke på, at det ville være synd for trådejeren og seriøsiteten ville smuldre. Jeg er lidt rar Ik?? LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:22

Uha... der er meget af det du skriver jeg kan bruge.

Men jeg mener nu godt at rengøring og sex kan kombineres. F.eks. er det jo en oplagt hyggestund, når den udkårne ligger på alle 4 og skurer mit gulv. Hendes røv er så smuk, at hun skulle forbydes at sidde ned..... hvis du forstår hvad jeg mener

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:25

Du er ...hmm; jeg ved ikke rigtig, hvad det er du er?!
Og jeg fordtår overhovedet ikke hvad du mener

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:28

Forstår du ikke det

Hmm det vil vist føre for vidt, at pensle det ud i detaljer. Underligt, du plejer da ellers at opfatte ret kvikt, men okay.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:30

Øv, det var ellers detaljerne jeg gerne så udpenslet ..men okay, du slipper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:33

Gider du lige din nød. Du tar sgu da pis på mig LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:34

Men jeg er glad for at du IKKE lagde det ækle link ind i den anden tråd.
Tænk bare på, hvad det kunne have medført en pige med en eksisterende
manglende sexlyst!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:34

Pis på dig Klumme?! ...Det kunne ikke falde mig ind

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:39

JA den er go med dig Creamygirl.

Jeg tror lige jeg har et af disse ukontrollerbare grineflip, som mutter Sip havde forleden LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:44

Grin for satan. Det frigiver en masser endorfiner -
og skulle efter sigende være skide sundt

Mutter Sip er på date med min søn. Det er en tradition, som går ud på at æde sig en pukkel til, lege at man drikker sig fuld i rødvin, fortælle løgnhistorier, hvorefter de deler regningen og kommer hjem for at sove branderten ud..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 21:51

Ja det er dejligt befriende at grine.

Jamen hende mutter Sip..... Har hun virkelig forudsætninger for at lære disse grumme ting fra sig?? Jeg bildte mig ind, at hun var lidt gammeljomfruagtig, ret sippet og gik praktiske brune snøresko.

Men Creamygirl... Et løfte til dig... Når Sonnyboy skal på "udvidet Trin 5" i disse manøvrer, så sender du ham til mig. Han skal dog være noget ældre, end jeg tror han er lige nu. *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 21:58

Gammeljomfruagtig og praktiske brune snøresko.....lol er du da vimmer?!
No Way Klumme. Jeg ved ikke hvor du har den idé fra (ikke fra mig..vel?!) den passer i hvert fald ikke

Sonny er 5 år - og jeg sender ham aldrig til Værløse
Hmm; Mutter Sip har overskredet 'komme hjem tiden' - Gu ved om hun har taget ham med til et pot biliard?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 22:03

Faktisk er sippens røv smuk nok til at skure dit gulv..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 22:06

Nejjj det har jeg vel ikke fra dig..... Bare en idé, der er tonet frem hen ad vejen...spørg mig ikke hvorfor LOL

Værløse...Nej da. Det er bare Mainbase. Slaget udspilles andre steder.

Mutter Sip sidder sikkert sammen med Sonnyboy og spille poker et skummelt sted i det betændte miljø. hi hi.

Nå jeg skal i køjen. Skal meeeget tidligt op i morgen, så du må hygge dig, og giv en hilsen til sønnen og den sippede (når/hvis de kommer hjem) Det kan være du ikke lige skal fortælle hende om mit tankemisfoster om de brune snøresko.

Vi ses
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 22:09

Citat
Faktisk er sippens røv smuk nok til at skure dit gulv..lol

Hmm det må jeg nok sige. Der skal ellers noget til at imponere mig. Min sidste kæreste havde nemlig den flotteste røv, der nogensinde har passeret min nethinde.

Men hun skal da være velkommen til at aflægge skuregulv prøve. Så vil jeg sagligt vurdere dit udsagn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 22:10

Sov godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 22:12

Og...lol - jeg skal give hende beskeden om skuregulv prøven

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-02-05 22:12

Tak

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 10:02

Tak for svaret creamygirl.

Kanonindlæg... skidt med placeringen. Du er tilgivet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 15:28

Takker

Det ser ud til, at du er ved at lave en oprydning i dine spørgsmål. Du forlader os vel ikke helt Klumme?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 20:17

Creamygirl.

Nejjj, men det blir nok knap så engageret fremover. Jeg føler at det er ultimativt spild af tid, at beskæftige sig med en afvigertype som AJ fra en anonym side på Internettet.

Jeg har tænkt på det tidligere, men uden at give dig "skylden" *ss*, så er det nok dine sidste kommentarer der fik mig overbevist om at det er pisseligemeget, og ikke engang sjovt mere, og derfor osse tid til at drosle ned. Man kan lege med en landsbytosse en vis tid, men så blir det kedeligt og monotont. Når det samtidig ikke får idioten til at ændre sig, eller Kandu til at tage affære, så orker / gider jeg ikke mere, hvad AJ angår. Han svinger en tudekiks med den ene hånd og en spand lort med det anden, og det vil fortsætte i al fremtid.

Men jeg bemærkede mig din smiley i dit sidste indlæg her, og hvis den er reel, så glæder det mig da.....(meget) og igen... jeg er ikke helt ude af Kandu, men forholder mig sikkert meget passiv. Og jeg kan jo nok heller ikke undvære dine ustyrligt vilde, morsomme og meget skarpe iagttagelser og indlæg.

Klumme... på Kandupension (så blir jeg jo heller ikke SMIDT ud LOOL)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 20:32

Jamen smileyen er skam helt og aldeles reel ment. Jeg bliver frygtelig ked af det, hvis du forlader mig og kandu

Og det er ikke pis!

Vi har haft rigtig mange hyggelige tråde kørende - og det mener jeg stadig at vi kan have. Kandu er jo ikke kun Arne for pokker - og jeg mener du skal blive her, og i det mindste hygge dig en gang imellem.. Dit (næsten altid) gode humør kan jeg da ikke undvære Klumme. Forstå det nu!!

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 20:45

Jeg er åbenbart lidt langsom i opfattelsen! Og det beklager jeg.
Ser nu at du skriver du blot drosler ned. Det eneste jeg så, var ordet "kandupension"

Fint nok Klumme. Det er jeg glad for

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 20:47

Jamen kæreste Creamygirl. Jeg skrev og skriver igen.. Jeg smutter ikke for for good

A garanterer... Men jeg gider ikke den der AJ mere. Den begyndte at fylde for meget. Jeg kigger jo nok med ...anonymt LOOL for at se, om jeg ikke får ret i min spådom.

Og som supplement, så er jeg ikke bange for eller ked af at "skændes" med dig, eller være uenig med dig, men ikke når det drejer sig om AJ. Det er den møgspand ikke værd. Andre...Kandu må tage sig af det.

Ja gu har vi da haft hyggelige og sjove stunder herinde, og det vil vi fortsat have håber jeg, om end ikke så ofte. Du er en skøn kvinde....ved jeg *SS* og jeg er jo blevet lidt afhængig af din smittende humor og skarpe bid. Jeg er vild med din overmund

CU around *SS*

Klumme....din ven.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 22:44

Jamen min overmund er jeg skam også meget glad for Klumme*G* Uden den ville der jo ikke være meget 'bid'

Den passer i øvrigt rigtig godt til resten af mig, hvilket jo må siges at være heldigt, når nu det er den overmund jeg må tækkes med resten af mit liv *L*

Og dejligt vi kan være uenige uden nødvendigvis at være fjender..
Passer præcis til min livsfilosofi

Creamy... Din veninde med fællesformue!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-05 13:21

Jeg vidste du forstod filosofien *SS*

Ingen overmund ingen bid (ingen Knold ingen Tot)

Søger forresten nyt job i Århus stift. Er utilfreds med kun 5 uger ferie, så hellere arbejde "med" stiften - De gør da noget for deres personale

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=289805
"Ekstrabaladet"... my favoured waist of time *GG*

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-04-05 15:04

Hej Klumme

Endelig weekend! og jeg er på vej ud og med veninderne til en kop humle.

Tja, skulle jeg ved en fejl få tildelt 330 års ferie, så får du sq de 115.
Vi har jo det dersens fællesetellerandet - og det gælder vel også feriepenge *S*

Ha' en rigtig dejlig weekend Klumme. Jeg går ud fra, at du skal på job, som du plejer - ude blandt misbrugere, afvigere, klogeåger, lommetyvene og luderne
Hils endelig dem jeg kender

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-04-05 14:40

Hej Creamygirl.

Tak for din hilsen. Jeg spurgte mig for i nat, om de kendte en Creamy fra Århus. Hold da kæft LOOL De gode græd og de onde lo, og nogen tog med det samme hænderne op for at beskytte sig, så kendt er du.

Du må selvfølgelig overbringe en varm hilsen til din humleveninde Mutter Sip, hvis det er hende du går og sutter sammen med. Er det ikke, så giv hende en varm hilsen anyway.

Ja weeekenden står i arb. tegn, men på næste søndag er det Baj BAj. Palmerne venter forude

Det er altså svært at sidde denne symptomatiske påstålighed overhørig, http://www.cando.dk/dk/spg/64958 men selvfølgelig..... Netleksikon kan være galt på den.... eller hwa?????

Take care og husk at hilse
Klumme