/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Canada goose
Fra : tonnie
Vist : 1120 gange
500 point
Dato : 13-02-05 22:16

nogen der har et link til et sted hvor jeg kan købe en kopi af jakken mærket canada goose

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-05 22:23

Det tror jeg ikke ligefrem folk vil annoncere med hvis de sælger sådanne kopier.
Det er meget ulovligt.

mvh dova

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-02-05 22:27

Jeg har set kopi jakker af goose jakker på div loppemarkeder

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-05 22:31

Hvis du vil finde sådan en jakke, skal du sikkert lede på diverse kræmmer- og weekendmarkeder hvor folk der selv importerer fra F.eks. Tjekkiet sæger dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 13-02-05 22:31

tak for svarerne, men søger et websted eller et link, hvor jeg kan få den jakke..

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-02-05 22:34

Et link eller et websted til ufortoldede eller kopi varer???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-02-05 22:37

tonnie - Se dova's første svar. Hun har ret, det er højst usandsynligt at nogen på den måde vil reklamere med deres ulovligheder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-02-05 22:40

Søg på Yahoo.com med "canada goose" og klik ind på den med "ebay", der er en del af dem nederst på siden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-02-05 22:43

severino - Er det KOPIer?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-05 22:51

Dem på ebay er ikke kopier ser det ud til, de er jo dyre af H.. til.

mvh dova

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-02-05 23:00

Ja det kan da godt være, men så har jeg da ikke logget ham i fordærv

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 13-02-05 23:06

det jo ikke ulovligt.. søger en udenlandsk side, hvor jeg kan købe den direkte ( til den rigtige pris), så jeg slipper for alle de mellemled,, har feks en veninde der har købt en MEGET god kopi i beijing, men hun kan sku ikke lige huske tlf nummeret på Kræmmeren

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-02-05 23:09

Jo tonnie det ER ulovligt at sælge Kopier af mærkevarer. Uanset hvor i verden man gør det.

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 13-02-05 23:12
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-05 23:39

Ja. og hvis sådan en jakke bliver snuppet i tolden, får du et alvorligt problem.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 18:48

Du har fået gode svar.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-10-05 22:34

Prøv på www.trendsales.dk
de har både ægte og fake..