/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan styrer jeg mit webcam udefra??
Fra : Coolio_Nic
Vist : 980 gange
60 point
Dato : 13-02-05 13:52

Jeg har lige fået en webcam (Logitech pro 4000) i gave og nu ville jeg gerne styrer det udefra nogle
der kan hjælpe mig.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 13-02-05 13:56

Hvad mener du med at styre det udefra?

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 13-02-05 14:03

jeg mener at komme ind på det fra en anden computer..og se hvad der sker her hvor det står.

Accepteret svar
Fra : John_J

Modtaget 70 point
Dato : 13-02-05 14:07

Jeg bruger et program der hedder Webcamxp, så har jeg en hjemmeside hvor mit webcam er på, på den måde kan jeg altid gå ind på siden og se hvad der sker herhjemme.

John

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 13-02-05 14:37

skal det instaleres på den pc med webcamet??

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 13-02-05 15:07

mange tak nu virker det men kender du andre programmer der kan lidt mere.??

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 13-02-05 15:16

er der nogle andre programmer hvor man skal skrive en adgangskode for at komme ind på siden og hvor man kan optage det er bliver filmet og man kan flytte camets billede.hvis du forstår..

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 13-02-05 16:13

Hej, du kan i Webcamxp også lave så du skal skrive brugernavn og password for at komme ind på din side for at se dit webcam.
Så vidt jeg ved kan du ikke styre dit webcam til at dreje rundt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 16:43

prøv at følge med i den her tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/60499

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 16:59

ps - har set flere cams tilsluttet men aner ikke hvordan - kan være du kan søge og finde det

Godkendelse af svar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 13-02-05 18:26

Tak for svaret John_J.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 14-02-05 15:05

Her John_J
Jeg har hentet Webcamxp og lagt den på mit skrivebord.

Kunne jeg få dig til at specifere nærmere hvordan jeg indsætter Webcamxp på min hjemmeside
og får mit Logitech QuicgCam tilsluttet således det automatisk åbner når jeg logger mig på udefra.

Derudover hvordan indstiller jeg min Norton Firewall så jeg ikke får nogen advarsel når jeg logger mig ind udefra.
Hvorfor jeg spørger om det er at jeg er sikker på at min Firewall vil advare mig om indtrængning udefra.

Du er velkommen til at svare mig direkte her jona@jensen.mail.dk