/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Links til Akkorder...
Fra : XxMasterxX
Vist : 205 gange
25 point
Dato : 12-02-05 21:09

Halløj allezusammen....

Kære venner, er der ikke nogle der har nogle links til nogle sider hvor jeg finder KIM LARSEN akkorder..
Har ledt og ledt, men forgæves..

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:16

http://www.kandu.dk/dk/last25.asp
og rul lidt ned - der er et par link.......................så måske.

Kommentar
Fra : Yune

Dato : 12-02-05 21:30

www.azchords.com
og søg så under k
eller bare hele navnet..

Kommentar
Fra : XxMasterxX

Dato : 12-02-05 21:32

Jeg takker for hjælpen i er stadig velkomne til at srkive links ind..
Og hvis nogle har akkorderne til kim larsens - "flyvere i natten" må i gerne skrive dem, kan umuligt finde dem nogle steder..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:47
Kommentar
Fra : macau

Dato : 13-02-05 09:48

du akn finde dem alle i imudico`s melodibøger som du ganske gratis kan låne på biblioteket.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 13-02-05 10:31

Det er nemmere (for mig) at scanne og sende akkorderne til dig - end at skrive dem ind her...

Hvid du ikke vil af med din email-adresse her, kan du sende din adresse til ann-vibeke@sol.dk

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 25-03-05 19:14

Kim Larsen - Flyvere I Natten ChordsTabbed by Janus Gottliebjago01ab@student.cbs.dk Artist: Kim Larsen Song Title: Flyvere I Natten (Det Var En Torsdag Aften)         Intro: C Verse 1:    C G    AM Jeg kan høre flyvere i natten DM/DM9 G    Er det fjende eller ven F G    Er det nu det sker F G C     Er det nu de kommer igen F G Er det nu det sker       F G C Er det nu de kommer igen Verse 2: Jeg sætter lys, lys i mit vindue Til minde om alle dem Der forsvandt engang Og som aldrig mer' kom hjem Der forsvandt engang Og som aldrig mer' kom hjem Vidste de at det var forbi Da de sÃ¥ det ske Gid at de mÃ¥ se mit lys Hvis de kommer forbi Ja, kommer forbi KOR: G DM G DM Vidste de at det var forbi C    G Da de sÃ¥ det ske G DM G DM Gid at de mÃ¥ se mit lys C G Hvis de kommer forbi C G Ja, kommer forbi Verse 3: Jeg kan høre flyvere i natten Er det fjende eller ven Er det nu det sker Er det nu de kommer igen Er det nu det sker Er det nu de kommer igen