/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tekst til josefine becker(børne sang)
Fra : fnug
Vist : 16482 gange
150 point
Dato : 10-02-05 22:17

jeg leder efter teksten til en børne sang.. min datter har lige lært den i børne haven og min bror der nu er 22 lærte den også da han gik i børnehave i sign tid.. det eneste jeg kan er: josefine bækker er så fin og lækker,når hun står og vifter med sit koste skaft.. under hendes arme, er der ful af charme under hendes sure tær er flæske svær...er der nogle der kan hjælpe mig med hele teksten med venlig hilsen tina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-05 22:31

"Josefine Baker, er så smadder lækker, når hun står og vrikker på sit lokumsbræt.
Under hendes arme er der fuld af charme, under hendes sure tæer, er flæskesvær.
Hvis du ikke kommer her og kysser mig, får du ikke det som jeg har lovet dig.
Josefine baker er så smadder lækker når hun står og vrikker på sit lokumsbræt"

Der blev spurgt om teksten for ikke så lang tid siden. Ovenstående er fra et tidligere spørgsmål.

Spørg i børnehaven om du ikke kan få en kopi at teksten.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-05 22:42

Citat
Josefine baker er så smadder lækker når hun står og vrikker på sit lokumsbræt

den linie er også sunget sådan

Josephine Baker er så skide lækker, når hun svinger med sit lokumsbræt.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-02-05 12:31

Da jeg arbejdede i børnehaveklasse, var det helt klart den sidste formulering, der var mest populær .... sjov sang!

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 09-03-05 12:21

Hej Fnug

En ting er sikker ... Pigen i sangen hedder Josefine Baker - opkaldt efter den sorte amr. sangerinde som i tidernes morgen optrådte i bananskørt.

Jeg kender også sangen men ikke helt teksten - Til gengæld så jeg under besvarede spørgsmål nr. 114 og fandt dette svar fra Grausen, som jeg faktisk også er ret enig i:

Josefine Baker, hun er skide lækker, når hun står og vrikker på sit lokumsbræt.
Under hendes arme er der fuld af charme, under hendes sure tæer, er flæskesvær.
Hvis du ikke kommer her og kysser mig, får du ikke det som jeg har lovet dig.
Josefine baker er så smadder lækker når hun står og vrikker på sit lokumsbræt

Accepteret svar
Fra : Herbie

Modtaget 150 point
Dato : 16-04-05 12:23

Ja den er der sikkert mange der kan i forskellige versioner
Her er min.
Josefine Baker hun er skide lækker
hun kan danse tango på et lokumsbræt
under hendes arme er der fuld af charme
under hendes lår er der fuld af hår
hvis du ikke kommer her og kysser mig
får du ikke det som jeg har lovet dig.
Josefine Baker hun er skide lækker
hun kan danse tango på et lokumsbræt

Godkendelse af svar
Fra : fnug

Dato : 24-02-06 18:04

Tak for svaret Herbie.