/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
nogen gode forslag?
Fra : diablogirl
Vist : 568 gange
1 point
Dato : 10-02-05 14:52

hey... nogen der har nogen gode tips?? er udeboende på su så har ikke råd til at gå ind i vægtvogterne og den slags.

nogen der har nogen gode links til gratis sider måske??

Accepteret svar
Fra : MetteBP

Modtaget 11 point
Dato : 10-02-05 15:01

Hejza !!

Du kunne købe en af Vægtkonsulenternes bøger og bruge opskrifterne samt instruktionener bag i bogen. Den der hedder "Ung og slank" er rigtig god !!!

Ellers er der rigtig mange gode råd på www.altomkost.dk. Der er blandt andet en god artikel om "Tallerkenmodellen".(http://www.altomkost.dk/Presse/Presse/Nyheder/Arkiv/2005/proventallerkenmodel.htm)

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-02-05 15:17

Spis sundt og varieret og dyrk noget motion.
Det er den bedste kur.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-02-05 15:40

Prøv dette her: http://www.slankigen.webbyen.dk/
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-02-05 15:42

Hmm, deres side er nede i øjeblikket. Men prøv senere. Den plejer at virke.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bne

Dato : 10-02-05 16:36

Der findes mange 'mirakel-kure' som lige kan raspe 2-5-10 kg af på kort tid, men tit og ofte er diæt-planerne ikke sunde gennem længere tid, og der er jo en årsag til at vi vejer for meget - jeg har i hvertfald ikke været på en fedekur, der skal opvejes af en slankekur, jeg har bare spist for meget eller forkert !!
Prøv at kigge på http://www.weightconsultants.com/da/ - (jeg er ikke selv medlem, men har flere venner der er - og der er ingen der er utilfredse! ) OG du behøver jo ikke at melde dig ind; bøgerne kan sikkert lånes på biblioteket, og opskrifterne kan godt følges selv om man ikke er medlem.
Medlemsmøderne giver en stor moralsk opbakning - og en moralsk forpligtelse til at tabe sig fra uge til uge - men da du er på SU, så er du jo vant til at have stor selvkontrol, så kan du også styre en kostomlægning til de nye principper.
Held og lykke med dit projekt !

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-02-05 17:23

Du kan også kigge på denne side
http://www.slank-igen.dk/(2zwbn3r1oztkvvfjrxvssi45)/Pages/front.aspx
Den er ret god.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : paulaarenas

Dato : 10-02-05 18:49

Hvad med at tage på bilioteket og spørger efter bøger med slankekur eller sundkost uden kalorier. Du skal ikke være flov
den slags spørgsmål hører man dagligt. Du kan også prøve selv at søger på www.bibliotek.dk og finder bøgerne selv og bestiller dem selv. Jeg har også noget i baghånden og det virker det er enkelt men desværre er der udgifter til det, dog
ikke så store. er du intresseret kan du kontakter mig.

Venligst
paulaarenas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 19:12

at være på su og udeboende - er det ikke en slankekur/kostomlægning der vil noget i forvejen`????????

nup dig en tur på http://www.slankigen.webbyen.dk/ - gratis og meget seriøs - kan absolut anbefales ( som jernladyen har skrevet)

god fornøjelse

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-02-05 19:28

Prøv at droppe alle kornprodukter i din kost i en månedstid, inklusive pasta og nudler. Skær ned på sukkeret - drop det gerne helt, hvis du kan. Ud over det, spiser du sundt og varieret - Så skal du bare se løjer!

Start med at find målebåndet frem og mål de "kritiske punkter" - lår, hofte, talje, overarme. Og mål så igen en måned efter.

Det er en enkel, sund og billig måde at tabe sig på.

Personligt har jeg nu tabt 14 kg over et halvt års tid - alene ved at droppe hvede.

God fornøjelse!

Vaxen

Kommentar
Fra : diablogirl

Dato : 10-02-05 19:49

lige et spørgsmål... hvordan kontakter man folk??

vil gerne snakke med dig paulaarenas måske du kan skrive til mig på diablo.pigen@ofir.dk (mail) msn = diablo.pigen@myorange.dk

tak for alle de forslag og nej det er ikke en kur at være på su, da de "fede" ting er billigere end det andet (bla. kød) og grøntsager er jo lidt dyre når man er to der gerne vil tabe sig. jeg vil gerne af med tja 40kg, gerne mere i længden.

vejer 125kg og er 178, det er ikke det fedeste liv når man kun er 19... :(

Godkendelse af svar
Fra : diablogirl

Dato : 10-02-05 19:51

Tak for svaret MetteBP. er glad for du gad tage dig tid *S*

Kommentar
Fra : diablogirl

Dato : 10-02-05 19:53

hmmm var ikke klar over man kun kunne acceptere og takke en person... så undskyld til alle jer som ikke blev nævnt... :(