/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
copiright?
Fra : Angband
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 09-02-05 16:40

Hej,
jeg sidder og tænker på:
1. Om man kan tage copiright på sin php kode, og på sin kode i det hele taget?
2. Hvis man kan det, koster det så noget?
3. Er det ulovligt at havde en "Copyright © 2000-2005 www.mitdomain.dk Alle rettigheder forbeholdes." på sin side?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 09-02-05 17:31

http://www.ophavsret.dk/Ophavsret/ophavsretsloven.htm
Citat
Den gældende lov om ophavsret er fra 1995 med ændringer i 1998, 2001 og 2002. Den nye ophavsretslov, der blev til efter mere end 20 års forberedelse, havde bl.a. til formål at modernisere de ophavsretlige regler og styrke beskyttelsen på en række områder, ikke mindst på baggrund af den teknologiske udvikling.

Ophavsretsloven bygger på et intensivt samarbejde mellem de nordiske lande, og beskytter forskellige grupper af rettighedshavere.

mere om regelsæt osv på http://www.difo.dk/

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 09-02-05 21:14

men et php forum er det et edb program???

Kommentar
Fra : creepo

Dato : 10-02-05 19:09

Kommer an på om du selv har lavet den eller ej...

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 11-02-05 11:55

det har jeg helt fra bunden sammen med min søde mor

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 14-02-05 21:32

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-02-05 10:07

Velbekomme og fortsat god dag til dig - takker for points
Søren