/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Don't look for love
Fra : Nik_
Vist : 2716 gange
35 point
Dato : 09-02-05 16:33

Nogen der ved hvad sangen hedder og hvem der har lavet/synger den?

Jeg kan kun huske "Don't look for love, don't look for love, cause love will look for you"

Mener den også er lavet på dansk hvor det er noget med, "Stop, luk dit hjerte op". (som de sang i den eneste ene, koncerten i lørdags på tv2).

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:37

Nik_

Som jeg også sagde i den anden tråd, så gå ind på www.bib.dk og find den. Du kan også søge på tekster inde i de enkelte numre. Lær at bruge den side, så har du sjældent Musik-problemer. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 09-02-05 16:42

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 16:46

Ja det er Nik_ Der er SÅ mange der spørger om musik, ligesom dig. Jeg har besvaret mange af den slags spørgsmål ved at bruge www.bib.dk. Så det var ikke flabet ment, kun et godt råd.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 09-02-05 17:06

Okay kan du så ikke prøve det igen, for jeg har forsøgt mig uden held

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 17:20

Nik_

Hvis du har søgt og ikke fundet, findes den ikke på Danske biblioteker. Eller du har søgt på noget forkert.
Hvis du f.eks. ønsker at finde Kim Larsen og skriver Kmi Larsen, finder du intet. Jeg vil ikke søge for dig. Det kandu selv gøre. Finder du intet, er det trist. Men held og lykke. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 45 point
Dato : 09-02-05 17:22

Den synges af Shirley & Jonas Winge Leisner

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 09-02-05 17:24

Den er måske skrevet af Jesper Winge Leisner, men ved det ikke sikkert

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-02-05 17:25

Hey Nik_

"Don't Look For Love" af sunget af Shirley & Jonas Winge Leisner.
oplysninger fundet her: http://top20.dk/album.php?lang=da&cid=310&kid=603 (sang nr. 2)

Håber det ku' bruges..

Mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 09-02-05 20:18

Tak for svaret nebis og NielsPT