/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ErrorGuard
Fra : goldkat
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 07-02-05 19:37

Under et af minde besøg på nettet, dukkede et billede op, der fortalte mig, at jeg havde et massivet angreb af vira på min computer. Jeg skønnede, at det var en reklame, som skulle få mig til at installere det pågældende scanner-program. Jeg downloadede programmet og scannede derefter min computer med ErrorGuard, som viste, at jeg havde 145 alvorlige angreb på pc,en og at jeg kunne få fjernet dem ved at registrere mig som bruger og indbetale ca. 30 $. Det tog kun 10 minutter at scanne min pc., men når jeg scanner for virus med mit antivirus program fra TDC tager det meget længeret tid, og da jeg sidst scannede i dag, fandtes der ingen virus.
Mit spørgsmål er derfor: Hvilket af de to programmer skal jeg tro på ?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-05 19:55

lad det være - behold hvad du har errorguard er kendt for at lave problemer i flere forums ...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-05 19:58

altså - afinstaller det og fjern resterende filer manuelt

Godkendelse af svar
Fra : goldkat

Dato : 07-02-05 20:01

Tak for svaret miritdk.
det er da til at forstå, jeg fjerner den prompte