/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
projektopgave
Fra : anette10
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 07-02-05 16:24

jeg skal snart have projektopgave.Jeg ved bare ikke hvad jeg vil skrive om, så jeg vil gerne have forslag til hvad man kans krive om. Jeres ideer skal være noget mankan lave et prudukt til. Vores overemne er bevægelse, det er alt form for bevægelse, også udvikling

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-05 16:49

Et træningsapparat, a la romaskine, benpresser, rippe, arm-stem/træk osv.
Du kan feks. lave et apparat der træner nakke/halsmuskler feks. et elastik/gummibånd der er udspændt mellem 2 stænger. Brugeren har så et pandebånd der kobles sammen med elastikket, han sidder så og laver cirkelbevægelser med hovedet.
Hvis du tager patent på det, så tænk på mig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 07-02-05 21:05

skriv om leg i skolegården i gamle dage, vi lavede selv vores svingtorv som vi hoppede i. tegnede paradis ruder som vi hoppede i, og det gav faktisk god motion, så vi rørte os meget.
Mvh. Nanahund.
God Arbejdslyst.

Kommentar
Fra : anette10

Dato : 30-04-05 09:30

er for gasmmel nu....... Har lavet opgaven

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-04-05 11:07

Så skal du jo lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen