/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
DVD med Mp3
Fra : taofols
Vist : 536 gange
75 point
Dato : 05-02-05 21:33

Findes der et program der gør at du kan ligge mp3 filer på en dvd skive og via tvet vælge de enkelte filer som man gør fra pc'en

ved det er det forkerte område at spørge men havde intet bedre bud sorry!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-05 21:45

Det kan da alle brænderprogrammer der kan brænde DVD - Nero f.eks. - eller har jeg misforstået spørgsmålet.

Det kræver selvfølgelig at din DVDafspiller kan afspille MP3.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 06-02-05 09:17

> refi

Så vidt jeg ved leder en DVD-afspiller efter nogle bestemte filer når du smider skiven i, disse vil ikke være til stede når det er MP3 !

Umiddelbart tror jeg ikke den vil kunne læse filerne, heller ikke om du så gør det som DVD-ROM (ISO) !

Men det kunne da være fedt, mange numre på en skive - musik hele ugen uden at skulle skifte skiven og aldrig den samme sang 2 gange !!!

Nazgul

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 75 point
Dato : 06-02-05 10:04

jow de fleste dvder kan afspille mp3 bruger det selv til fest og der er jo musik til flerer dage der lig alle kunstner for sig i mapper og du kan på tv skærmen hurtig se hvor du er on vælge lige det du gerne vil hører
men læs på din dvd s
afapiller om den kan tage mp3 og er det en af de nye billige så kan den !!!!
nero 6 har det under dvd du kan både brænde mp3 wma og digital musik over hvis du har nero 6

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 06-02-05 10:27

> cbsjanten

Kan du ikke lige lave en guide.
Har også NERO og er meget interesseret !!!!!!!!!!!!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 06-02-05 11:04

jow det kan jeg da
jeg bruger nero 6 xpres
åbner prog. vælger dvd brænder.
vælger så musik og mp3
så trækker jeg bare hele mapper over som jeg vil have på den fylder den helt op for diske skal lukkes bagefter ellers kan det give problemmer brænder
klasker den i dvd og vælger den mappe efter behov eller promille
håber det kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 06-02-05 12:24

Jeg må nok erkende jeg ikke havde opdaget den mulighed før !!

Desværre virker den ikke for mig, sandsynligvis min afspiller, trods den kan afspille MP3 fra CD-ROM

Nazgul

P.S. Det vil jeg søge løst i mit eget spørgsmål !!!!!

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 06-02-05 15:21

godt være jeg er dum, men kan ikke finde noget i 6ex som siger noget om dvd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-05 18:17

Prøv at kigge oppe i højre hjørne, der kan du vælge hvilken slags skive du vil brænde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-05 18:20

Kan også være fordi du ikke bruger "smart start" i Nero.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 06-02-05 18:35

jeg bruger ikke smart start men tjek oppe i hjørnet der vælger du om det skal være cd eller dvd eller img.brænder

Godkendelse af svar
Fra : taofols

Dato : 06-02-05 19:32

Tak for svaret cbsjanten.

Gad jo ikke teste hvis man på forhånd viste det var et umuligt projekt....

takker for alle svarene til jer andre

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 06-02-05 19:34

ok men er ikke helt klar over om det virker for dig ???
det gjorde det jo ikke for traffic