/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Internethelvede
Fra : LeneNA
Vist : 192 gange
20 point
Dato : 05-02-05 17:52

Jeg bliver smidt af nettet efter et par minutter, og den skriver følgende som begrundelse:

Fejlsignatur:

AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0. Offset: 08ca6d02

Rapporterer

Fejlrapporten indeholder flg:. Oplysninger om tilstanden for MIE, da problemet opstod; operativsystemet version og cp’s hardware; det digitale product-id, som kan bruges til at identificere din licens samt cp’s IP- adr.

Er der nogle af jer kloge hoveder, som har den bare den fjerneste anelse om hvad jeg skal/kan stille op?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-02-05 21:21

Internethelvede - Ja man ligger som man har redT!

Et første forslag er at du giver dig god tid til at gennemgå hele "helvedsmaskinen" for vira, spyware og highjack's, for der ligger uden alt tvivl en del snavs og genere dig og din tålmodighed.

Vira og Spy er nogle mangehovede uhyrer, som man skal være på vagt over for, hele tiden. De dukker op i det skjulte inden man ved af det.

Du har sikkert set følgende links, op til flere gange her på KANDU:
www.arlet.dk
www.spywarefri.dk

Prøv det!