/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billige barberblade?
Fra : vege.dk
Vist : 8546 gange
110 point
Dato : 03-02-05 13:12

Jeg er traet af at koebe barberblade til 23 kr. stykket hvis man vil have nogle gode.
I ved nok de pakker fra f.eks gilette mach 3 turbo osv. der er ret gode, hvor man kan koebe en pakke med 4 eller med 8 til rigtig mange penge.

Er der nogen der ved hvor eller hvordan man kan faa dem billigere?
Hvis man f.eks koeber en hel masse et sted fra, eller importerer en storre kasse eller hvis der er en der kender et sted hvor de bare er billigere?

mVH..

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 120 point
Dato : 03-02-05 13:53

Jeg syntes også, at Gilette er for dyre selv om de er gode og derfor køber jeg Wilkinson X Performer fra EFI a/s hvor jeg modtager 3 pakker med 5 stk. ad gangen for 195,00.
(EFI tlf. 70104990)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-05 13:55

Du kunne ringe og spørge om du ikke kunne få et prøvesæt gratis.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 03-02-05 17:01

hej vege så lige dit sprgsm.

jeg bruger wilkinson flexible. et møj bedre blad end dit omtalte. jeg har brugt et firma gennem flere år modtager ca., hver 3 mdr.- 4 pjk. a 5 stk. pris incl,. lev 165.-
hvis du ringer så fåpr du en gratis prøve samt en ny shaver. fa., er reel det kan jeg bevidne jeg arbejder ikke der. men er diabetiker og køber specialsokker osse hos dem

hilsen ib prøv det er gratis.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-05 18:16

Mon ikke det er samme firma som det jeg henviser til Ib selv om vi ikke er enige om prisen, du kunne jo finde din seneste faktura frem.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 03-02-05 18:32

gillette mach 3 er på tilbud i føtex til 16 stk. til 160,00 - det er billigt. Tilmeld dig evt. tilbudugen så får du besked når der er tilbud, hvilket der jævnligt er forskellige steder, vi har aldrig betalt mere end 10 for et blad for der er altid tilbud et eller andet sted.

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 03-02-05 18:42

Hej
Skal det være billigt, så gå i Matas og køb en gammeldags skraber med tilhørende barberblade. De har skær på begge sider og holder i 3 - 4 uger og er meget billige.
De er ikke så gode og behagelige som de nye typer men med varmt vand og en ordentlig barbersæbe går det fint.
De har så yderligere den fordel at de barberer uden problemer selv om man er langskægget, hvorimod de moderne blade løber ovenpå og har svært ved at klare lange stubbe.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 03-02-05 18:57

bjarne d.
samme firma men ikke samme blade jeg får 4x5stk pr levering 165.00 har lige kikket på den sidste regning

ib.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 03-02-05 18:57

bjarne d.
samme firma men ikke samme blade jeg får 4x5stk pr levering 165.00 har lige kikket på den sidste regning de siger godt nok at de blade du omtaler sku være bedre har prøvet uden godt resultat derfor disse

ib.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 03-02-05 23:15

vega
Du kunne også købe en lille hammer,banke stubbene ind,og bide dem af på indersiden.
Det er da billigt!!!

Kommentar
Fra : vege.dk

Dato : 04-02-05 13:17

olepost---> Det tror jeg faktisk jeg vil gøre

Godkendelse af svar
Fra : vege.dk

Dato : 04-02-05 13:17

Tak for svaret allesammen.
Jeg prøver wilkinson..

Kommentar
Fra : krabat

Dato : 23-02-05 23:12

en barberkniv - en rigtig kniv - en ordentlig barberkniv vel at mærke - koster ml. 500 og 800 kr, bl.a. i den store knivbutik overfor Jorcks passage på Strøget i København. Hvor mange løse blade kan man få, før en barberkniv er betalt? Hvor mange penge kan man spare i resten af sit liv, hvis man bruger en barberkniv?!

For fanden - seneste "revolution" indenfor skrabermarkedet er et håndtag med batteri, der "vibrerer" skraberhovedet... Og næste gang MÅ der være 4 blade på! Og næste gang igen er kun en halv gang, for hér´´følger der gratis ÆGTE barbersæbe med. Men så næste gang - dét er en rigtig fornyelse: Her følger en arbejdsløs med, der er særligt uddannet i at barbere med straber.

Bunden ER nået, gutter. Vi bliver røvrendt.

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 21-01-07 22:50

Hej !
PÅ QXL kan du også ofte få billige gillette baberblade.
Jeg har f.eks. lige købt 5*4 Mach3 til 39kr pr. pakke. Det kostede 25 i porto, så det giver en bladpris på 11kr. Det er en ok pris, og jeg spiller for at gå på tilbudsjagt.
Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : nickg01

Dato : 29-07-09 16:01

www.barberbutikken.dk voldtsomt billige Gillette barberblade.

1-2 dages levering og gratis fragt ved køb af flere pakker.

Åbner 3.aug 09

Kommentar
Fra : sioch

Dato : 26-06-11 22:15

www.getit.dk kan du få rigtig billige Gillette barberblade. lige nu har de mac 3 til 49,95 Kr. man sparer 70 Kr for 4

Kommentar
Fra : openwork

Dato : 18-10-13 02:20

Jeg plejer at købe mine og min kærestes på http://razorblade.dk .. Det fås ikke billigere. Og de leverer endda gratis på 1-2 dage ..