/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ulovlig handling.
Fra : fredag
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 02-02-05 15:58

Hej.
Min computer bliver ved med at sige at jeg har lavet en ulovlig handling. Foroven på fejlmeddelelsen står der: certutil.
Hvad betyder det og hvad kan jeg gøre ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-05 16:19

Du bruger nok Windows NT eller en anden specieludgave af windows, windows server 2003 eller lign.?
Du har nok installeret et program/driver eller lign. der ikke har certifikat til din udgave af windows.
Du kan prøve at undgå at programmet starter op sammen med windows, ved at fjerne genvejen fra mappen start.
Eller helt afinstallere det program der forårsagede problemet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-02-05 16:20

Normalt kan du trykke på yderlige oplysninger, så prøv at skrive den fulde fejlmeddelelse? Og hvilket OS kører du?

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 16:21

Gå ud i skoven og lav dig selv en fin hule.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 02-02-05 16:24

går udfra du har winxp
kan du komme på windows updates?

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 24-02-05 15:33

Tak for svaret pallebhansen.