/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Att. Vismanden
Fra : moltov
Vist : 465 gange
5 point
Dato : 02-02-05 12:21

Idet jeg referer til http://www.kandu.dk/dk/tip/10466, har jeg følgende spørgsmål, da jeg selv skal flytte i en anden kommune (Helst igår ) Men i den forbindelse skulle jeg gerne have bredbånd. Hvilket abb. anbefaler du så?

Moltov

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-02-05 12:31

Hæhæ, det lyder som om han anbefaler TDC

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 12:51

Jeg ville hellere vide hvad det er, der er så vigtigt med support.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-02-05 13:12

Support er jo vigtig HVIS man har problemer, jeg har ALDRIG oplevet problemer med min ADSL hos Cybercity. men vismanden har jo helt sikkert sit statistiske grundlag i orden for at komme med en sådan udtalelse

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 15 point
Dato : 02-02-05 13:41

Jeg har lige skrevet et Tip vedr. Vismandes CC oplevelse. Jeg har også CC og er meget tilfreds.
Var jeg dig, moltov, tog jeg CyberCity.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-02-05 13:42

Mon ikke folk lægger mere i support end support på forbindelsen.Men vismanden kan måske uddybe hvad det er cyber og tele2 ikke kan ,vil ,supportere.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-02-05 14:37

Jeg har også CC - ikke en eneste driftforstyrrelse med CC som årsag de sidste 2 år - De 2 gange jeg har haft fat i supporten, ventede jeg vel et par minutter, og hjælpen var aldeles okay.

Derimod, inden bredbånd var TCD min internetudbyder....I guder hvor var der tit bøvl med postservere der var nede og ustabile forbindelser - og ja - ventetid i supporten. Når jeg kom igennem, så fik jeg dog kompetent svar/hjælp - så jeg skiftede til Tiscali - elendig support i alle henseender, men teknikken var væsentligt bedre, selvom det jo var de samme telefonledninger jeg benyttede...

Jeg vil klart anbefale CC, selvom jeg desværre intet CC telefoni kan få da jeg har delt kobber, og CC ikke har udstyr på den lokale central endnu

mvh berpox

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-02-05 14:41

Har også CC og har ikke oplevet NOGLE problemer, hverken med forbindelse eller support.
Til gengæld har jeg haft samme erfaringer med TDC som Berpox.
Må nok sige, at jeg finder Vismandens "tip" ret ubrugeligt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-02-05 16:22

Hmm! Har kørt med CC i 1½ uden problemer!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-02-05 16:25

>>olepost<< Jeg tror du har ret...mange antager fejlagtigt, at udbyder-supporten også hjælper hvis man ikke kan få egne routere, switche, netværk, m.m. til at fungere, og håber supporten også kan forklare hvorfor word pludselig ikke kan sende emails mere....

Hvis man skal have hjælp til den slags, så er det her på Kandu, eller fordi man har betalt for en sådan support udover internetabonnementet.

Nu mangler og venter vi bare en uddybning fra "vismanden"....

mvh berpox

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-02-05 16:31

>Berpox... Ikke for at gnide salt i såret, men deres telefoni spiller...(også) ) Ingen dårligere telefon lyd i forhold til alm. fastnet og ingen mærkbar nedgang i internetforbindelsen under telefon samtale.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-02-05 21:07

.....

Man har jo så længe TDC sidder så tungt på kobberet.... *SNØFT*

mvh berpox - der håber på FTTH i stedet i fremtiden

Kommentar
Fra : profeten

Dato : 09-02-05 10:24

Det ku godt se ud som om vismanden er ude af stand til at kommentere tråden p.t

http://www.kandu.dk/dk/spg/60240

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 09-02-05 15:49

Tak for svaret taliskoko.