/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock på nettet
Fra : sfl17
Vist : 553 gange
45 point
Dato : 02-02-05 11:44

Hej jeg har en Siemens MC60, der skal låses op. Den er låst til det første simkort, der var i den, selvom jeg fik telefonen uden abonnement! Er der nogen der kender til Siemens eller har gode erfaringer med at få unlocken gjort online?

Kommentar
Fra : ben

Dato : 02-02-05 12:09
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-02-05 12:37

Der skal et kabel på en MC 60

du kan finde den nærmeste her www.dkunlock.dk
bor du i Horsens så er www.d9n.dk den nærmeste

Kommentar
Fra : helloo_Aarhus

Dato : 02-02-05 13:11

Det kan ikke lade sig gøre at få koden fra nettet! Hvis nogen tilbyder dette er det en stjålet vare fra siemens database og det gør dig til hæler og det er strafbart!

Du skal derimod enten købe dig et datakabel på www.tele-way.dk (hvis din software ikke er over 07) så kan du slev låse den op. Hvis din software er 10 eller derover så skal du besøge en unlocker.. MEN ADVARSEL!!! Der er desvære mange unlocker som stadig skære printet på telefonerne og så mister du din garanti!
Find en her www.dkunlock.dk men husk at spørg om han skære i printet..
Hilosen Dan

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 02-02-05 13:38

->helloo_Aarhus: Fatter ikke lige, hvad du mener. Hvad betyder det 'at skære printet'? Hilsen Søren

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 45 point
Dato : 02-02-05 13:41

Sfl17 det betyder at nogle programmer skal bruge noget der hedder et "testpoint" for at kunne unlocke telefonen, og for at lave sådan et skal man skære i printet.
og gør man det er garantien på telefonen væk.

D9N

Kommentar
Fra : helloo_Aarhus

Dato : 02-02-05 14:31

Rettelse Det Kræver ikke at man skal skære i printet. det er kun dem som ikke vil ofre det rigtige udstyr der er nød til at skære i printet!!!
hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 02-02-05 14:46

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : speed180

Dato : 08-05-05 16:41

Prøv lige at gå en side tilbage og se dig for, der ligger programmet nemlig, det kræver at du har et kabel orginalt/uorginalt det er ligemeget, men programmet virker, jeg har låst 5 stk MC 60 med det