/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Webcam med frontpage?
Fra : Wimmel
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 01-02-05 23:51

Er det muligt at lave en hjemmeside, med webcam, i frontpage, og hvis ja hvordan? Har et Creative Webcam NX Ultra.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 23:55

Jeg mener ikke, at du kan lave den med FP, men du kan da putte java applets ind så det kan gøres for eksempel med Anfy: http://www.anfyteam.com/ln/danish/anj/anfycam.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-02-05 00:00

Hvis du er intereresseret i dette freeware program skal du downloade fra denne da de andre åbenbart er nede:
http://www.anfyteam.com/ajdownl.html

Kommentar
Fra : Wimmel

Dato : 02-02-05 00:07

ja, det kunne godt virke, men som jeg forstår anfy, så skal den hente "webcam billedet" på nettet. Altså man skal angive en URL. Hvordan får man overhovedet et webcam billede på nettet? Undskyld jeg var lidt uklar... Man får jo svar som man spørger :)

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-05 00:18

Meningen med websiden er jo at den skal på nettet og have en URL, altså en webadresse.
Du kan jo ikke hente billeder med Anfycam før du har et webcamera der skal uploade billederne, Anfycam er altså kun til visning hvilket jo også ville være tilfældet hvis du kunne lave det fra bunden i FP.
Hvis du ikke forstår meningen skal du nok lige have sat dig lidt mere ind i hvordan det arrangeres. Nu husker jeg ikke hvor, men sidst jeg læste om hvordan man gør blev Anfy nævnt som en billig mulighed for at lave websidedelen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-02-05 00:21
Kommentar
Fra : Wimmel

Dato : 03-02-05 08:53

Oki, Tak for det! Nu er der vist styr på det :P

Godkendelse af svar
Fra : Wimmel

Dato : 03-02-05 08:54

Tak for svaret :P