/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Forpagtning af pølsevogn
Fra : m.svendsen
Vist : 6694 gange
20 point
Dato : 01-02-05 12:58

Jeg vil gerne forpagte/købe en pølsevogn i Odense.
Er der nogen der kender nogen, eller kan hjælpe mig?
Mvh
Michael

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 01-02-05 13:13

du skal kontakte dem du vil forpagte hos (houlberg osv) - så får du alt det at vide du har brug for.
Vi har familie der kører både pølsevogn og isbod og de henvendte sig bare til leverandøren og så gik resten nemt og bekvemt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 13:19

Du skal rette henvendelse til kommunen, for at få en stadeplads

http://www.startguiden.dk/svar_handel_konkurrence/47988/15/0

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : m.svendsen

Dato : 01-02-05 13:26

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : m.svendsen

Dato : 01-02-05 13:29

Hvilken levenradør var det, og sørgede de også for stadeplads?
Mvh.
Michael

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-02-05 15:16

Jeg kan sgu godt forstå engang imellem at folk undrer sig over miritdk og de døde profiler der giver point.Du er da helt ude i skoven med sådan en forklaring.Der er ikke en leverandør de sidste 10 år der har heddet HOULBERG ,TULIP,PlUMROSE eller andet.Ved siden af har pølsefabrikkerne ALDRIG haft en rumlende fis med stadepladserne at gøre,det er og har altid været et kommunalt anliggende.Hvis din fam har noget med pølser og is at gøre,hvilket jeg ved er en lodret løgn,da du ikke ville sige sådan hvis det var tilfældet,har de haft en privat KØBT stade,som er forretninger i millionklassen.
Skam dig

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 01-02-05 16:58

Til miritdk.

Det sidste indlæg kræver hvis et svar fra dig. ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-02-05 17:31

olepost har helt ret her.
Det er kun Kommunen der tager sig af bevillinger og stadepladser til pølsevogne.

Og som regel er det sådan, at hvis der er det fornødne antal pølsevogne i forvejen, får man ikke lov, ligesom kommunen også er inde omkring processen, hvis en pølsevognsholder skal skifte ejer.

Nøjagtig som når der uddeles taxi-bevillinger.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:10

der blev altså ikke spurgt om stadeplads - men om pølsevogn - og der er forskel - så dertil så godt.

At der skal søges om stadeplads er i mine øjne et helt andet spørgsmål. (det vil spørgeren også få oplyst ved henvendelse som jeg beskrev forresten).

olepost - du skulle måske lige tænke dig lidt om før du beskyldte mig for at lyve når du ikke ved bedre - at jeg sådan ud i det blå nævnte et navn ( kunne ligeså godt have været fætter gufs pølsefabrik eller lign.) har jo ikke en disse med det at gøre vel ? du skriver du ved det er en lodret løgn at nogen i min familie har noget med pølser og is at gøre - højst besynderligt - men dig om det - tro hvad du vil !!!!!!