/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP opdateringer Hvor ?
Fra : janh
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 01-02-05 12:32

Hejsa
hvor lægger win xp alle de opdateringer hen og kan man bruge dem på en anden computer i stedet for at hente alt igen, evt. brænder det over på en cd. Jeg skal nemlig til at lægge win xp ind på en ny maskine jeg får i dag.
MVH
jan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:33

tror det er forskelligt - men her lægger de sig under tilføj/fjern programmer

om du kan brænde dem ud aner jeg ikke - men det lyder da rimeligt at man kan

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 12:34

Du skal jo bare installere XP på den nye maskine, derefter SP2 og så har du det hele (næsten)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:36

hørt !!!!!! hansen9

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 12:38
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:46

BjarneD´s link er fint - og så kan jeg jo ikke lade være med at spørge om du måske kender en der har sp2 cd-rommen der kan fås hos microsoft - så er du fri for en hel masse opdateringer.

MEN.... er din nye puter som jeg forventer så ligger sp2 der sikkert allerede

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 12:51

Ellers har SP2 også været udsendt sammen med "Computer for alle". Mon ikke de har en abonnent i din omgangskreds

Kommentar
Fra : janh

Dato : 01-02-05 13:10

indtil videre tak for svarene jeg har en sp2 fra www.freefiles.dk liggende så det vil jeg da prøve. maskinen jeg har fået er ny og den er tom for alt, så det er start fra begyndelse.
Ang. fordeling af point ved jeg ikke hvordan jeg gør
MVH
Jan

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 01-02-05 13:16

Lige en bemærkning. Husk, at når du klargør en ny maskine så gå ikke på nettet før du har antivirus, firewall og allervigtigst seneste Windows ServicePack. Held og lykke.
Fri os for point for som alle kan se kræves der ikke ret mange for at vinde månedens præmie.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 01-02-05 13:24

HA HA Bjarne
det kan jeg se. Og jeg har lavet en cd med alt det stof du nævner og er klar
Jan

Godkendelse af svar
Fra : janh

Dato : 01-02-05 13:29

Tak for svaret BjarneD.
du ligger højt oppe i hiakiet så 100 mere er vel osse til nytte.
jan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 13:33

..men ville måske glæde en der havde mindre. Din beslutning.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 14:16

Rolig BjarneD, du har vundet så du vinder ikke mere. Tag dem bare