/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HI JACK
Fra : olepost
Vist : 473 gange
200 point
Dato : 31-01-05 18:32

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\STOPzilla!\SZServer.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\PestPatrol\PPMemCheck.exe
C:\Programmer\PestPatrol\PPControl.exe
C:\Programmer\PestPatrol\CookiePatrol.exe
C:\Anti spy microsoft\gcasServ.exe
C:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
C:\Programmer\STOPzilla!\Stopzilla.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Ulead Photo Express 2 SE\CalCheck.exe
C:\Anti spy microsoft\gcasDtServ.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ofir.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ofir.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/ymsgr6/*http://www.yahoo.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://red.clientapps.yahoo.com/customize/ie/defaults/su/ymsgr6/*http://www.yahoo.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IE PopUp-Killer ; Neikeisoft - {49E0E0F0-5C30-11D4-945D-000000000003} - C:\PROGRA~1\ASHAMP~1\PopUp.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot\SDHelper.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: STOPzilla Browser Helper Object - {E3215F20-3212-11D6-9F8B-00D0B743919D} - C:\Programmer\STOPzilla!\SZIEBHO.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\CloneCD\CloneCDTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PPMemCheck] C:\Programmer\PestPatrol\PPMemCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PestPatrol Control Center] C:\Programmer\PestPatrol\PPControl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CookiePatrol] C:\Programmer\PestPatrol\CookiePatrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Anti spy microsoft\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PE2CKFNT SE] C:\Programmer\Ulead Photo Express 2 SE\ChkFont.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [STOPzilla] C:\Programmer\STOPzilla!\Stopzilla.exe /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: Photo Express Calendar Checker SE.lnk = C:\Programmer\Ulead Photo Express 2 SE\CalCheck.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Sothink SWF Catcher - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0\bin\npjpi150.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sothink SWF Catcher - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\Programmer\Fælles filer\SourceTec\SWF Catcher\InternetExplorer.htm (file missing)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1106229932171
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O23 - Service: AutoComplete Service - Acesoft - C:\Programmer\Tracks Eraser Pro\autocomp.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: STOPzilla Service - Unknown - C:\Programmer\Fælles filer\STOPzilla!\SZServer.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor - Unknown - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe (file missing)

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 210 point
Dato : 31-01-05 18:35

HI OLE

Godkendelse af svar
Fra : olepost

Dato : 31-01-05 18:57

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 19:31

ØH !!!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-01-05 19:39

Den var da meget god,og det skal jo være her og nu,så jeg finder på noget andet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 11:32

Ja Ja ok !
Men dit problem er jo vel ikke ligefrem løst af det.
Har du kikket hos:
http://spywarefri.dk
http://spywarefri.dk/forum/
http://arlet.dk
Der tror jeg du kan få den hjælp du skal have..
Held og lykke !

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-02-05 11:56

Ja ,jeg gik til ARLET og fik det ordnet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 16:00

Over and out !