/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Tasteoperatør søger job.
Fra : lanthony
Vist : 1934 gange
100 point
Dato : 31-01-05 10:38

Hej til alle.
Jeg ville høre om der er nogen som har brug for en tasteoperatør, eller om i ved hvor der er brug for nogle tastemedarbejder/tasteoperatør.
På forhånd tak.
Hilsen Lanthony

Accepteret svar
Fra : Malik

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-05 21:36

Du kan evt prøve at se nogle af de mange stillinger på WEB adressen: http://job.eniro.dk/job/kontor/kontor/storkoebenhavn/4.shtml
Hilsen Malik

Godkendelse af svar
Fra : lanthony

Dato : 04-02-05 22:40

Hej Malik.
Mange tak for dit svar, jeg har været inde og se på det.
Tak for svaret Malik.

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 06-02-05 01:57

Jeg tænkte lige på dig igen da jeg kom i tanke om et tip en af mine venner gav mig i aften da vi snakkede om kan-du og vi fandt ud af at der er en mulighed mere, hvor du kan søge via Nettet på WEB adressen
http://www.nethunt.dk/
måske kan du også bruge dette. Jeg er selv gammel tasteoperatør men fra EDB-ens barndom dvs. fra midten af 1970'erne, hvorefter jeg udbyggede min uddannelse betydeligt, du har også mulighed for overbygning og måske endnu bedre muligheder for fast job eller vikariat.
Det var blot lige en indskydelse.
MVH. Malik

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 06-02-05 17:57

Hej Malik.
Jeg siger mange tak for din besked, jeg kender godt nethunt.dk, med der har de ikke brug for nogen i øjeblikket.

Med venllig hilsen lanthony