/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Videoredigering
Fra : klanger
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 31-01-05 09:47

Jeg har et JVC GR-DVL 9000 Digital kamera, og vil høre om der en der ved hvilket udstyr jeg skal bruge for, at overføre til DVD, harddisk o.lign.
Jeg tænker på kabelforbindelser, software o.lign
Håber der en der kender til dette.

Accepteret svar
Fra : Sandvad

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-05 20:55

Så vidt jeg ved er den eneste måde hvorpå du kan overføre dine optagelser til harddisk, for senere redigering, er at du skal bruge et videokort, og der vil det vel nok være nok for dig et program der hedder STUDIO DV fra PINNACLE.
Jeg tror at du kan få det hele fo omkring 1200 kr.
I det program der følger med kortet, er der også mulighed for dig at lave en nogenlunde god redigering, skal programmet være en tand bedre, så skal du ha' fat i PREMIERE og så koster det kroner
Men prøv at se på følgende adresse
www.pinnaclesys.com

Hej

Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 27-04-05 12:40

Jep! Pinnacle er et fedt program! Jeg har det selv.

Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 27-04-05 12:40

Jep! Pinnacle er et fedt program! Jeg har det selv.

Kommentar
Fra : Angoranar

Dato : 27-04-05 12:40

Jep! Pinnacle er et fedt program! Jeg har det selv.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 27-04-05 13:15

Tak for svaret Sandvad.