/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
lidt ondt i testikelerne og ondt under n~
Fra : steffen15
Vist : 1843 gange
100 point
Dato : 31-01-05 00:08

hej jeg har et stykke tid haft ondt i den ene side a pungen?? og det træker op a under navlen i højre side??
det er ikke i selve testikelt jeg har ondt i men i noget som holder den?? især når jeg sætter ned!!! er det noget jeg skal
gå til læge med`?`mvh man 20

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-05 00:09

du skal absolut gå til lægen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 00:09

Ja, hvis man gennem noget tid har ondt et eller andet sted, bør man altid gå til læge.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 00:11

Måske brok!

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 31-01-05 00:13

det vil jeg gøre!! er brok farlig??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 31-01-05 00:13

det vil jeg gøre!! er brok farlig??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 00:20

Brok er et lille hul i bughinden hvor tarmene presser sig igennem hvor der er plads. Det er nok mere smertefuldt end farligt, men skal bestemt undersøges nærmere.

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-05 00:25

Nej brok er ikke farligt. Du kan læse om brok på dette link og vurdere om du kan genkende symptomerne.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/lyskebrok.htm

God bedring !

grow

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 31-01-05 00:27

Lige meget hvad så skal du til lægen. Smerter omkring navlen kan vær mange ting Eks. Begyndende mavesår/Katar. Altså der er mange muligheder.

Smert i en testikel er heldigvis i de fleste tilfælder normalt. Men hvis man ikke ved det kan bekymringer starte en kæderektion af følge symptomer såsom mavekatar. Så gå til lægen og få bekræftet og afkræftet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 00:31

Hejsa Peter, du er åbenbart forskånet for begyndende mavesår for det gør avs et stykke over navlen nemlig lige der hvor ribbenene mødes i solar plexus

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 31-01-05 00:32

Tak for svaret grow. os tak jer andre

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 31-01-05 00:34

jeg tror det er brok måske !ikke mavesår