/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Arbejde med rådgivning og vejledning! ke~
Fra : jens_poulsen
Vist : 746 gange
100 point
Dato : 30-01-05 18:37

En ung mand her, der er ganske i tvivl om fremtiden og hvad den skal bringe i form af uddannelse og arbejde...Jeg har analyseret mig frem til, at jeg gerne vil have med rådgivning/vejledning at gøre, men ikke som socialrådgiver eller noget i den dur.. Har hørt lidt om NLP, som egentlig lyder meget interessant, men har ikke d store kendskab dertil..
Hvilke andre muligheder er der indenfor rådgivning/vejledningsfeltet?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-05 18:40

Der er tonsvis af muligheder og kun din egen fantasi sætter grænsen, jeg har selv en rådgivningsvirksomhed og har min basis i NLP

Tag et kig på min hjemmeside, send mig en mail og lad os tage en snak om det

www.betterperformance.dk

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 30-01-05 19:43

Her er også en mulighed. Karen Åes instituttet udbyder en ny uddannelse i blandt andet rådgivning. Uddannelsen varer tre år og indeholder dels nlp practitioner og master. Uddannelsen hedder Essentiel Integrativ Udviklingskonsulent.
Indholdet af uddannelsen kan du læse om på hjemmesiden www.karenaaes.dk - men først fra på mandag.
Uddannelsen er som sagt meget ny.´

venlig hilsen
Dorthe - ps: hvis du ønsker at se beskrivelsen i aften, så send mig en mail dorthe@dorthes.dk