/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
MASKINARBEJDER (INDUSTRITEKNIKER)
Fra : tronddk
Vist : 1591 gange
77 point
Dato : 29-01-05 22:54

som MASKINARBEJDER (INDUSTRITEKNIKER) skal man der kunne en masse eng og fysik for det er de fag jeg er dårlig til kan man blive MASKINARBEJDER (INDUSTRITEKNIKER) uden at vide meget og fysik og er sku ikke go til eng kan ikke sige det ornlig (kan ikke udtale ordene) men kan godt skrive det (går i 9 ) og hvor gammel skal man være for at starte den udanelse?

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 29-01-05 23:41

Hvis du virkelig vil være maskinarbejder, bliver du det også, hvis du virkelig har interesssen. -- Tro på det og gør det nødvendige...
mvh bvh

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-01-05 00:33

Jeg skal sige dig, at det helt sikkert er dummere folk der er blevet maskinarbejdere enn dig,det siger jeg selv om jeg ikke kender dig.Det engelsk og fysik du lærer på teknisk skole, for at blive maskinarbejder er meget lett.
alimak

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 77 point
Dato : 30-01-05 07:00

Prøv at kigge lidt her http://www.noea.dk/Page.asp?id=85

[citat]
Uddannelserne Maskintekniker, Miljøtekniker, Kvalitets- og måletekniker, Plasttekniker og Trætekniker er i dag erstattet af Produktionsteknologuddannelsen
[citat/]

Hvis jeg var dig, så ville jeg rette henvendelse i din nærmeste Metal afdeling. De kan fortælle, råde og vejlede dig meget mere end vi kan her. Du finder din nærmeste afdeling via http://www.danskmetal.dk/sw1907.asp

Held og lykke ned din udd.
Søren
(selv udd Smed & Maskinarbejder + hæftet en frygteligt masse på siden hen)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 11:32

Læse og forstå Engelsk er en god ting at kunne som teknikker.
Men snak lige med en Metal-afd. om det.
Eyvind.
Maskinarbejder/værktøjsmager og kun halvklog.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 01-03-05 17:04

Tak for svaret CLAN.