/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Hvor kan jeg købe US daligvarer i KBH?
Fra : ace76
Vist : 9195 gange
10 point
Dato : 29-01-05 21:07

Er der nogen, der ved om der er en specialbutik med amerikanske dagligvarer i København ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-01-05 21:36

Det ved de på den Amerikanske ambassade. Og vær ikke bange for at sende dem en email. For 2 år siden havde jeg nogle spørgsmål vedr. Afrikansk musik. Jeg fandt den Syd-Afrikanske ambassade på nettet og sendte mine spørgsmål til dem. Dagen efter fik jeg et flot svar tilbage, der både pænt og grundigt besvare alle mine spørgsmål.
Så You just go for it. Good luck from Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 21:50
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 15:36

Hej igen ace76. Håber du fik løst dit problem. Du bør så nok lukke dit spørgsmål.

Hvis du ikke ved hvordan man lukker et spørgsmål så er der en forklaring her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : splosh

Dato : 02-04-05 16:57

Så vidt jeg husker så er der en Amerikansk købmands butik i Malmø. Der var engang en i Kbh, men mener at den er lukket..

Kommentar
Fra : malikm

Dato : 15-07-05 11:47

Ved ikke om det er relevant længere, men der ligger en amerikansk specialbutik ved Kultorvet i Kbh. skråt overfor Fjeld og Fritids outlet-butik.

Kommentar
Fra : Americana

Dato : 01-09-05 13:44

Det er relevant
Americnana Company ligger i Peder Hvitfeldts Stræde 13
1173 København K, ganske rigtigt ved Kultorvet i Kbh.
tel: 33 93 78 70
www.americana.dk
americana@americana.dk

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 13-03-06 14:46

Du kan prøve det her link.

www.foodfromhome.dk

De har mad og andre sager fra: USA, England og Australien....

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 16-05-06 01:32

Er det lykkes at finde de vare du søgte?