/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV-in geforce 4 ti 4200
Fra : SqUaSh
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 29-01-05 20:55

Hej.. Kan man sætte en Alm. videoafspiller / dvd afspiller til computeren ved at bruge tv-in stikket i computeren.. Og hvordan? Jeg har et Geforce 4 Ti 4200 graffikkort..

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 29-01-05 21:23

Ja det kan du godt.. Du skal bare have et kabel der passer. Scart til 3 Phone sikkert..

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 29-01-05 21:30

Jeg har kabel der passer og alt det... Men jeg skal vel have et program at vise det med? Eller sådan..

Accepteret svar
Fra : karsten77

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-05 21:54

Ja det skal du.. Prøv med Asus Power VCR eller et lign prg.. det kan optage det direkte

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 29-01-05 22:18

Hvad er et lignene program f.eks? Jeg har MSI DVD og win DVD.. kan det bruges på en måde? Jeg har prøvet men kan ikk få det til at virke... Og hvor kan jeg finde det der Asus Power VCR?

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 29-01-05 23:02

Jeg har fundet programmet nu.. Men jeg kan ikke få den til at vise noget.. Den viser bare en flimmer skærm..

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 29-01-05 23:06

Hvad du Installeret VDM driver til dit grafikkort.. ellers virker det ikke.. Prøv at installere disse drivere

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93 det er en ny grafikort driver

http://www.nvidia.com/object/wdm_winxp-2k-Me-98se_2.20 det er VDM diver men du skal hvis bruge den ovenstående driver før den VDM virker

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 30-01-05 19:42

Jeg kan stadig ikk få det til at virke.. Den viser ingenting..Kan være jeg gør noget forkert..
Jeg har bare sat dvd afspilleren til tv-in stikket.. Og så åbner jeg bare det der program, PowerVCR, og så kommer der en lille skærm frem som bare viser flimmer.. og så har jeg prøvet at trykke på instant tv-replay.. Men der viser den bare sort skærm...

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 30-01-05 20:30

Du skal et eller andet sted angiver at du kører på video in..

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 31-01-05 08:13

Så, nu fandt jeg ud af det.. Men den viser ikke det nederste af skærmen.. Kan jeg indstille det på nogen måde? jeg har prøvet at kigge lidt i instillingerne men ku ikk finde noget

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 31-01-05 08:50

Nu har jeg fundet ud af det også... Jeg skulle bare ændre til dansk inde i settings..

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 31-01-05 16:50

Squash: Kanon.. Håber det virker Husk at give Point

Godkendelse af svar
Fra : SqUaSh

Dato : 02-02-05 15:19

Tak for svaret karsten77.. Nu virker det bare.. Nu skal jeg bare have købt programmet.. Den virker kun i 30 dage..

Mvh Torben ..

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 02-02-05 15:58

Uha Torben. Lyder dyrt... Jeg var for nærrig.. Fandt en kode/crack på nettet. ved godt man ikke må.. men skulle kun lige bruge det 30 min..

Så sorry Asus

Karsten

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 18-02-05 21:02

Hehe kender det godt.. Det er for meget bøvl ud af at skulle betale.. :P