/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hvor kan man købe brugt akvarie?
Fra : SiaIce
Vist : 1452 gange
20 point
Dato : 29-01-05 20:54

Vi kunne godt tænke os et større akvarie, men hvor skal man lede efter
brugte (men velholdte) akvarier?

Vi er meget interesseret i vores akvarie og er kommet der til hvor
vi gerne vil have et der er større end det vi har nu. Men vi har desværre
ikke råd til et helt nyt stort akvarie.

Accepteret svar
Fra : 987654

Modtaget 30 point
Dato : 29-01-05 20:58

Prøv www.dba.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-01-05 20:59

Prøv at gå ind på denne side, der er bl.a. en brevkasse hvor du kan komme i kontakt med andre Akvarister.

http://www.tropheus-siden.dk/

Håber det hjælper dig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 29-01-05 22:08

I gul og gratis er der også ofte akavarier at finde, skulle jeg mene.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-01-05 22:27

Det nemmeste er at forhøre sig hos nærmeste akvarieforretning, de ligger alle inde med brugte akvarier.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 30-01-05 09:00

Vi køre ret tit på loppemarkeder, og alene sidste år har vi købt akvarier, lamper, pumper, samt div ting til akvarier. Priserne ligger for akvarier gerne fra 100 kr og opefter, hvis man er god til at "prutte" om prisen kan man ofte få akvariene til næsten den pris der passer en. Vi har bl.a købt akvarier på 150 l og 352 l for mellem 120 - 500 kr. Vi kender nogle pensionister der er medlem af en pensionist forening, og der er en sektion i deres medlemsblad der hedder loppemarkede og der er nogle gange de medlemmer har akvarier til salg, så vores venner ringer og siger nu er der et akvarie. Det sidste akvarie var på 63 l, det fik vi forærende, hvis bare vi ville tømme det. Nu ved jeg ikke hvor i bor, men her ser vi på Tv2øst´s hjemmeside og der har de en sektion der hedder Markede og der er tit akvarier til salg. Håber det gav en lille ide til hvor i kan finde billige akvarier

Mvh Cirkelinedk

PS: Vi købte et 552 l akvarie, fra en akvarieforening, det kostede 1 kr pr liter. Og det er hvad vi , max vil give for brugte akvarier uden tilbehør og med bord og div tilbehør til, max 2 - 2,50 pr l.

Godkendelse af svar
Fra : SiaIce