/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Skal vi lige finde ud af det her???
Fra : Keldd
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 29-01-05 14:13

Altså mit spørgsmål til jer:
Hvilken melodi (eller sang) var den bedste, indenfor de sidste 3-4 dage, nej lad os sige en uge,
I har hørt. Sådan een der rigtig bliver hængende, eller man virkelig synes om, da man hørte den i sin tid.
Selv hørte jeg "Hula Bandula Band"s "Juanita".
Der er jo 1000vis, så lad mig få nogen bud, og så er det altså MIG der bestemmer hvad der er den bedste i dag,
hæ hæ hæ.
Og som sædvanlig skal der ikke gå's i små sko her. Vinderens melodi vil blive spillet højt hjemme hos mig, og hvis jeg ikke har melodien, har jeg metoder, så jeg kan få fat i den inden for, skal vi sige 5 min.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-05 14:15

Saybia med I surrender.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-05 14:18

Hej Keldd

Min favorit er på nuværende tidspunkt

The Closest Thing to Crazy med Katie Melua

men tvivler på at det er noget for en "mand"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:18

Fed musik dova
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:21

Lad mig kigge på det ans.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:28

ans:
Om 20sek,så spiller jeg Katie Melua's The Closest Thing to Crazy,
Så får vi se.
Keldd

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-01-05 14:31

Svært at holde sig til én (altså lige når det gælder musik), men Blast´s fortolkning af "Baby You Can Drive my Car" har kørt et par gange den sidste uges tid. (Blandt mange andre ting...)

Ville egentligt hellere have hørt Blast´s fortolkning af "With a Little Help" men den er vist ældre, og jeg kan ikke finde den

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:35

ans:
Pæn stemme, rigtig god melodi, violiner, akustisk guitar, klaver og cello.
Jo,jeg kan lide den, god at synge (skråle) med på.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:38

justuniverse:
"Baby You Can Drive My Car"
Er også noget der rykker.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 29-01-05 14:38

Jamen så skal du jo høre Gavin Degraw. Vælg selv et nummer, det er et rigtig godt album (Chariot).
Men for at vælge én, må det være:Nice to Meet You Anyway

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-01-05 14:41

Faktisk har jeg også hørt den her et par gange, men den er så sørgelig....
http://www.rodneycarrington.com/dearpenis.php

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:50

TQsen,
mangler lige 10 sek.,ja så spiller Nice to Met you Anyway
Ja ja , der er meget godt musik rundt omkring.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-05 14:50

Må man godt komme med flere forslag

Runrig med nummeret Hearthammer

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:53

justuniverse:

Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 14:55

dova:
Husk ingen små sko, så den er god nok.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 15:08

dova:
Mangler lige 1 min.....så er den der,nu spiller den ha ha ha, fandme godt
der var een der fandt på det skæg her.
Det må du ha' stillet din nye puter op til, så den kan det nummer her jeg sidder gør.
Heart hammer, ja ja fed melodi, god sang rimelig guitarist, dem vil jeg høre noget mere med.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-01-05 15:36

Der er en .. og kun én:
Teddy Edelmann: "Himmelhunden"
Hvorfor ?: Når jeg kan få 150 unge mennesker til at danse "kædedans" .. så må der være noget særligt !
Joke ?: Nej det er en fast tradition i slutningen af august .. og traditionen er nu 5 - 6 år gammel !
/PG

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 15:53

Guild:
Jo ja, det er med afstand en af de bedste at skråle med på.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 29-01-05 16:26

Schnappi das kleine krokodil, Schni Schna Schnappi Schnappi Shnappi Schnap.

Landeplage i Tyskland for øjeblikket, og ligger som nr.1 sunget af en 14 årig pige

Mogens

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 29-01-05 16:28

Rettelse: Hun er kun 4 år
Mogens

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 29-01-05 16:28

A Day In The Life - Beatles.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 29-01-05 16:50

"one" med U2 bliver jeg aldrig træt af.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-05 16:58

Keldd

Her er lidt karaoke, prøv at synge med på den, hvis du kan

Håber på at det virker

http://www.humorsajten.com/sid2.htm

hvis det ikke virker, så klik på flash, næste side igen flash og så til højre under "roliga" "sjung karaoke"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-05 17:00

Det er så kun een gang, at du skal klikke på flash.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-01-05 17:13

"Love hurts" med Jim Capaldi som jeg lige har erfaret er død den 28. januar af mavekræft....
Mange husker den med Nazarath, men jim var ophavsmanden

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-01-05 17:13

"Love hurts" med Jim Capaldi som jeg lige har erfaret er død den 28. januar af mavekræft....
Mange husker den med Nazarath, men jim var ophavsmanden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 17:20

Citat
Om 20sek,så spiller jeg Katie Melua's The Closest Thing to Crazy

Jeg kan ikke høre den.................. .............skru lidt op.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 17:25

Eme:
Det er længe siden, det var for 20 sek.siden.

Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 17:33

Så vil jeg ikke stemme på den fjollede melodi - den lyder nok slet ikke godt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 17:34

ans:
Jeg er nødt til installere flash, det kan jeg ikke lige nu, fordi jeg er ved at
downloade en film "A Beautiful Mind" med Russel Crove, prøver i morgen.
Mon Hr Emesen er på stoffer i dag. Han siger sådan noget underligt noget synes jeg.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 17:47

Hvorfor har i alle sammen lange røde haler

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-05 17:49

We gotta go out of this place med Animals!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 18:02

OK jeg stemmer på Katie Melua's The Closest Thing to Crazy
Jeg er smeltet............

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 19:45

Men get back er nu bedre at danse til.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 29-01-05 19:48

Sotto voke syng for mig, med Mogens og Karen

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 29-01-05 20:27

Iiih...suk,, er i gået i seng alle sammen ??
prøv, The Diva Dance, fra The 5 element

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 29-01-05 20:37

Sig mig Keldd, er du væg fra dit gamle kazaa ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 21:13

Trine:
Prøv LimeWire, langt hurtigere, og flere link.
Tager lidt tid, at lære at kende, men sådan er det vel med alt nyt.
Jeg har da stadig KaZaa, Edonkey,Overnet og Napster, men den dur ikke her fra Danmark.
Så har jeg The 5 Element i headsettet, ha ha , så kan du prøve den her:
So get up. med
Public Domaine. Hilsen
Keldd. De ser håndbold Trine.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 21:28

Tak for svaret ans:

Citat
men tvivler på at det er noget for en "mand"

Hov hov ans, læg nu mærke til hvor blød i knæene Hr. emesen blev.
Og tænk, vi mænd kunne jo tænkes at være romantikere, så egentlig burde den bemærkning
straffes på een eller anden måde, så jeg skal nok finde på noget
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 21:40

Ja Keldd find på noget rigtigt udspekuleret - giv Ans ret i et eller andet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-05 21:41

Hvor det bare dejligt, at mænd også kan være romantikere. Håber da at nogle får glæde af romantikken

Og Keldd, så må jeg jo ruste mig mod en evt. straf Du spiser vel ikke selv den sidste chokoladecigar

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 21:56

Gør det Keld - gør det. Og husk at smaske meget.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-01-05 22:18

eme:
Så grov kunne jeg da ikke være,og ans, jeg gemmer den da
stadigvæk til dig, jeg kan som romantiker ikke svigte mit løfte til dig.
Nu nærmer sig de lyse nætter, hvor skoven bliver lys og grøn,
hvor de milde vinde kommer, og man kan lægge det tunge vintertøj,
jo jo, en skøn tid for os alle, venter lige om hjørnet.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 22:24

Hvor køber man en hel kasse chokoladecigarer - til at forære væk.
(nej Keldd ikke til dig)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-05 22:53

emesen

Keldd har sine chokoladecigarer fra Las Vegas.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 11:14

Tak Ans - og hvor ligger så det der Los Vegas.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-01-05 12:41

emesen

Det må du spørge Keldd om, han kan så spørge sin datter, da det var hende der købte dem der i Las Vegas

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-01-05 12:56

eme,
må slet ikke få nogen chokoladecigarer, så jeg siger det ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 14:53

Tja - så rejser jeg selv derover og låner en Harley og drøner over til Lis Vegas.
Der er sikkert et par friske contry-tøser som kan hjælpe mig med at finde en god chokoladecigar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-01-05 15:01

Rigtig god tur emesen, tag nu rigeligt med hjem

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-01-05 15:05

og glem ikke checkheftet.
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 15:08

Mastercard hedder det vist derovre.
Og jeg glæder mig allerede til turen på biken..................zoom