/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Går det godt 123nu
Fra : Klumme
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 28-01-05 15:00

Fantastisk 123nu LOOOL

Første login 05.01.2003
Superpoint 3451

Besvarede spørgsmål 9

Tips skrevet 121

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 28-01-05 15:07

?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 15:42

hvad sidder du nu og kører rundt i Klumme ...... er vel ikke noget underligt i det når login første gang er i 2003 ??????????????

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 28-01-05 15:43

??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-01-05 16:11

Hold op med dit pis Klumme!
Er du misundelig, fordi du ikke kan skrive tips - så bliv superbruger .. eller forklar i det mindste, hvad det er du finder så fantastisk?!

God weekend

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-05 16:17

Tror Klumme har røget en bønne!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 17:34

En lille hentydning om at Klumme slet ikke er så ny herinde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-01-05 18:53

Har nu kigget lidt på tippene fra 123nu. Er det mængden du undres over Krumme?!
Ja jeg spørger, fordi reelt kan du jo trække ca halvdelen fra, da størstedelen jo blot er gentagelser lagt i to, tre ja endda fire forskellige emnegrupper. Intet nyt i det - det er der mange der praktiserer - så du kan ligeså godt vænne dig til det.
Og tror du det er på grund af pointene?!.. så tro om...
123nu er blot et venligt menneske, der ivrigt deler sin viden med andre

Bønner er forøvrigt slet ikke noget man ryger. Nogen drikker dem - andre beder dem, men ryge dem?! ....no way Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-01-05 18:55

Prøv at gå ind på Værtshuset og spørg om der er nogen der vil ryge en bønne, creamybabe!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-01-05 18:57

Jeg skal dælme ikke derind. De lugter!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-05 20:20

Creamygirl.
1.Mængden ja, og den kritik og bevidstløse pumpen tips ud i i en sand lykkerus over selv at have fundet de vise sten. Tips der var aldeles umulige at leve foruden.

2.Mig skrive tips.. Det kan da godt være, men som det ser ud lige nu, så kan jeg jo ikke, og min brugerstatus laver jeg ikke om af den grund.

3.Og vænne mig til det.. tjaeee - Det blir vel ikke anderledes. Kandu er jo på godt og ondt et spejlbillede af det omliggende samfund.

Også god weekend til dig

miritdk
Se punkt 1.

Dova.
????? Hvad belæg har du for det vrøvl.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-01-05 20:21

Og tedd
Du tar bare en bønne lol

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-05 00:08

No offence Klumme.

Det var bare sådan en tanke, at du som forholdsvis ny bruger, dårligt kan have stort kendskab til 123nu, og så begynder at revse ham/hende for sine mange tips.
Vedkommende er her ikke så meget på siden, og inden du kom til, har lydt nøjagtig samme "sang" flere gange.
Mere skal du ikke lægge i det.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-05 00:20

Dova
Historien bag min opmærksomhed vedr. 123nu er, at vedkommende har lagt et tips i Bredbånd, som netop fornylig stort set enslydende var lagt ud af en anden. Jeg kiggede derefter på 123nu's historik og stor var min forbløffelse over den hyperaktivitet der var i tips. Jeg har ikke bemærket "123nu" før 280105. Sååååå derfor.....

Jeg lagde ikke noget i din betragtning om gl. versus ny bruger, men jeg fandt dog bemærkningen overflødig, og undrede mig, da det vel i og for sig kan være ligemeget.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-05 01:05

Jamen det har du da ret i, Klumme.

Det er nok det med, at man nogen gange "taler" før man tænker.
Sorry

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-01-05 10:51

Jeg havde set, at 123nu havde et tip ude i bredbånd - og kan da også undres ved en så voldsom historik med så mange tips.
Alligevel undres jeg ligeledes over, at nogen gider åbne en tråd om emnet!
Mængden at tips, lødigheden af tips osv. - er blevet diskuteret til hudløshed i mange tråde. Sidst var det Arne. Jacobsen, der åbnede en tråd og overfaldt en bruger - og ham tror jeg ikke du er interesseret i at blive slået i hartkorn med...right?!

Og hvad i alverden der får folk til at gide gennemgå andre brugers historik, bliver for mig til evig tid en gåde!
Jeg husker tydeligt, at en bruger meget hurtigt efter min ankomst til kandu, gjorde opmærksom på min færden herinde. Du må undskylde Klumme, men lad dog være at 'falde' i samme grøft som disse latterlige pointfikserede brugere, der formentlig ikke har andet at få deres dag til at gå med, end at se sig gal på nicks i cyberspace.

Vi er her jo af forskellige årsager. Nogle (mange tror jeg) er enten arbejdsløse eller pensionerede - og har fået 'feber' - som medfører, at de næsten lever deres liv gennem kandu..Kald det bare 'kandufeber'.
Det er som oftest disse brugere, der korrekser og vil dirigere rundt med andre. Ærgeligt i mine øjne, da det ikke burde være nødvendigt - og netop beviser, at Kandu på godt og ondt er et spejlbillede af det omliggende samfund.

Mennesker er flokdyr - og herinde handler det efterhånden kun om, hvem der kan sammen - og hvem der ikke kan sammen!
Lidt ligesom på en arbejdsplads, hvor de 'stærke' mobber de 'svage'..
Man kan så diskutere, hvem der er de stærke. Er det dem der vælger at flyde med stømmen (flertallet) for ikke selv at blive udsat for mobning?!
Mit svar er NEJ!! -
Kun døde fisk flyder med strømmen..ik?! ..Og med tanke på, at vi alle bliver født som originaler, hvor er det så en skam at de fleste af os dør som kopier

Jeg har selv en mening om det meste herinde. Den står jeg ved - om nogen kan li' det eller ej. Kandu er sq ikke en popularitetskonkurrence, selvom man sagtens kunne få den tanke.
Desuden bruger jeg mest kandu som et hyggeligt tidsfordriv. Jeg er en af dem, der heldigvis både har job og barn der skal passes, så det bliver for det meste kun til lidt kandu om aftenen og i weekenderne når sønnike enten sover eller ikke er til stede.

Fortsat god weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-05 12:23

Ahhh Creamygirl, gider du lige *GG*

Fobigik det dit ellers skarpe øje, at der var en verden til forskel på min og arnes henvendelsespædagogik. Og det med arbejde... Det er noget opreklameret pis - Det tar' alt for meget af ens fritid, men alligevel blir der ind i mellem tid til at kigge på en profil/historik.v Jeg har sørme da osse kigget på din.......profil *lol*

Hyg dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-05 12:25

Ja Dova. Jeg kender godt det med, at munden ind i mellem overhaler hjernen indenom

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-01-05 19:32

Nej, det forbigik da ikke mit ellers så skarpe øje

Vel henvender du dig mere pædagogisk korrekt end denne Arne. Det var slet ikke det jeg mente..lol - og du skal se mine indlæg, som et forsøg på at fortælle dig, at selvom du åbner en tråd og udbasunerer din utilfredshed, så skal du ikke regne med, at tingene ændrer sig...ok?!

Faktisk tror jeg, at nogle af de brugere, der bliver korrekset ang. deres tæppebombning i tips - lige smider 100 mere ind for at irritere yderligere

Og kig du bare i min historik/profil. Vær blot opmærksom på, at mange af de tråde der popper op på din skærm ikke nødvendigvis er tråde jeg har deltaget i. Jeg har nemlig opdaget, at en del af dem er tråde, hvor der i stedet sladres om mig..lol
I'm the bad girl..You know

//Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-05 22:36

Creamygirl.

Jeg ved hvad du mener

Du er en dejlig "bad girl" *lol* Og sån' nogen sladres der om hi hi. Op i r... med dem/det - lad dem sladre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-05 08:12

Ok Klumme!
Jeg ved hvad du mener

Happy Monday

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-05 05:54

Hej Klumme (alm. bruger)

hehe..Du skal altså se denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/59682
Det er til skræk og advarsel om, at du ALDRIG skal ændre din status fra alm. bruger til super bruger.
Jeg har stadig mavekrampe (af at grine) ..og jeg synes virkelig, at tråden og et par af deltagerne giver et fremragengende billede på, hvad det betyder for visse superbrugere at vinde månendens tingel tangel..lol
Misundelsen kender ingen grænser!.... mere lol

Ha´ en super dag
//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-02-05 06:00

Fniz...silly me!
Du deltager jo selv i tråden..lol

Mere go´dag herfra
Jeg har morgentjans grrrr Der står sikkert allerede et par snottede børn og venter, så jeg skynder mig....zoooooom.............

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-05 09:18

   Hej Creamygirl.

Ja der ser vi så tydeligt hvad ussel mammon kan gøre ved mennesket. Samtidig siger det osse lidt om Kandu og Briani.

Morgentjans...... det blir en livsstil. Jeg var på kl. 4.45, men napper mig nu en lur på et par timer.

Og du er ikke silly *LOL* Du er sød, at du gir mig et praj. Som en beskeden påskønnelse, skal du ha lidt af disse magiske point. Måske vinder du næste gang månedens tingel tangel LOOOOOOL

Din ven Klumme

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 02-02-05 09:25

hoho. Det er sjovt at læse dette emne

Jeg giver sku Klumme ret i, at nogle tips er ret så uinteressante. Det næste bliver vel, et tips om hvordan man kan drikke en øl uden at man skal åbne munden? (Det ved jeg. Drik den via sugerør gennem næsen! - Nå nu kommer der sku nok et tip om det)

De værste tips er dog dem som sender rundt, at man kan LEJE gratis film hos "En online udlejer" Man skal bare lige fortælle et 4-ciffer kode, når man tilmelder sig. Hvad sker der ved det, spørger du sikkert...Tjaaa, ham/hende der har skrevet det tip til dig, tjener en uge ekstra på sit abb. i firmaet.

Så ved tips og tricks skal man være MEGET opmærksom. Bevares, ved tips som er sendt flere gange af samme bruger kan ske ved fejl. (Har selv kommet til det). Men det er vel tankevækkende at den kommer igen dagen efter, og dagen efter...

VH
Moltov

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-05 09:30

Ja ik Moltov? LOOL

Selvfølgelig er det menneskeligt at fejle, meeeen det der foregår her er ret gennemskueligt.

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-02-05 18:22

Fri mig dog for disse poiiiiint.
Der er ikke andet end vrøvl med dem - og det mener jeg sq!

Nå men, tak siger man vel!
The Sims spillet kan jeg jo enten give til sønnike, eller klaske op på min 'kanduvæg' (trofæ), hvis jeg skulle gå hen og være så (u)heldig at vinde månedens tingel tangel.

Hygge!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-05 18:32

Hi Hi Creamygirl

Jeg ved da godt at du vil stoppe dem skråt op, *lol* men det er nu osse mere for at se om jeg kan hidse nogen op ved at gi' dig dem. Ikke pænt af mig at bruge dig i det spil, men du er sej, du er Vestjyde, og det er de bedste... allerbedste...... *SS* så det går nok, .. Ik??

Sælhygge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 00:18

lol...gider du lige Klumpe Dumpe?!
Det eneste spil jeg vil medvirke til - er poker. Der giver jeg dig tæsk - og du mister alle løse ejendele... Incl proteser, hvis du har sådanne

God weekend (snart)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 00:32

Hva fa.... - Sover du ikke Creamygirl??? LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 00:35

Proteser... Jeg har en kunstig hjerne. Den lægger jeg hver aften i en gryde med vand.

Vil du tage en fra mig?? LOL - Skidt pyt, jeg kan klare mig uden. Jeg har jo set andre gøre det her på Sitet, omend med forskellig succes.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 00:36

Næ, jeg har fri i morgen og skal jo følge med her på kandu.
Jeg bliver paranoid, hvis ikke jeg ved hvad der sladres om herinde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 00:38

hehe...Du kan altid få mig til at grine

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 00:38

Og selvfølgelig osse god weekend til dig.

Jeg har mest at se til netop fre. og lør. men så fiser jeg den af søn. og man. i stedet for. Og tak for din opbakning i den politiske tråd. Dejligt at se, at du ikke er uenig med mig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 00:40

Det glæder mig, at jeg kan få dig med på en griner. Hvad var livet uden humor.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 00:43

Det skal du ikke se som opbakning. Du havde et par fede indlæg, som jeg er meget enig i - og så lagde jeg jo også lige mærke til din kærlighed for vestjyder og Lene'er og Lena'er

Kan du sove godt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 00:51

Nå okayy...... så tak for din enighed da... LOL

Lene og Lena'er.... øhhhh ikke helt forstået

Men Jyske piger, specielt Vestjyske - det ligger helt fast. De storbypiger jeg kender til, når ikke vestjydepigerne til sokkeholderne. Når jeg blir stor, så vil jeg altså ha' sån' en.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 00:52

Ups.. så ikke din gonatter. Sov selv godt, og nyd din fridag i morgen.

Alt godt til dig

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 00:57

Lene og Lena. Nå ja, egentlig var det bare fordi jeg fandt det morsomt, at du blandede disse navne sammen (jeg siger altså ikke hvorfor..lol), samt at du ganske useriøst vil sætte din stemme på en vestjyde

Og tak. Jeg skal nok nyde min fridag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 01:07

Altså Creamygirl, når du nu alligevel ikke er smuttet i køjen, så skal du lige vide, at jeg ganske useriøst ikke mener, at det kan gå helt galt hvis man stemmer på en Vestjysk pige. Lene / Lena.... nåå ja hi hi - jeg kom til at skrive forkert.

Havde faktisk lige kigget i Lene Espersens CV på nettet, men min kunstige hjerne har noget koks med kortidshukommeren (der har nok ikke været vand nok i gryden forleden nat, så den er tørret lidt ind, eller ud om du vil), så det blev til Lena. *GG*

Har du hemmeligheder for mig, dit skarn?? *LOL*

Nu smutter jeg i køjen. God nat. zz

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 11:23

Nu har jeg regnet den ud Klumme. Du er garanteret sygehuslæge!

Jeg ved nemlig fra pålidelig kilde, at de render rundt med en yderst smart lille 'Brain protese' i overlommen, sammen med deres 24 guld kuglepenne
Personligt foretrækker jeg nu også denne lille protese. Det virker sq lidt mere professionelt, end at fise rundt med det store lægemiddelkatalog (som de praktiserende bruger)i en nettopose...lol

Hemmeligheder?! thi hi...Århh et par stykker maybe.

Ha en super dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 12:11

Creamygirl.

Hemmeligheder.....Jeg dør af nysgerrighed piwww - Jeg har søgt på Creamygirl under Århus, men der kommer ikke noget frem... SHIT

Sygehuslæge hi hi. Jeg har engang sat et hæfteplaster på een, og så lidt amatørgynækologi i fritiden - det er vist det nærmeste jeg kommer den lægegerning. Men kald mig bare Dr. Klumme.... LOL Det lyder sgu da fedt

Hmmm det går vist vildt til i Århus.
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=278944 Take care

Håber du nyder din fridag.

Dr. Klumme *lol*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 12:16

De pokkers fordrukne polakker
Det undrer mig overhovedet ikke, at de tåler så meget!

Jamen så er du jo næsten læge. Gør de meget andet end at sætte plaster på og rode rundt på hemmelige steder?!

Har du forresten set verdens dårligste oversættelse
Ikke for at forklejne svareren..snarere tværtimod. Han fik nemlig sat godt gang i mine mavemuskler...lol http://www.kandu.dk/dk/spg/59862

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 12:17

Bestiller visitkort med teksten:

Arnold Klumme Dr.med. a.gyn. plast. LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 12:23

Nå ja.... næsten læge..... piller, roder, og plastrer *GG* okay....

Man har sgu da ikke råd til at invitere sån en polsk abekat i byen. Det jo koster jo en månedsløn at give dem en lille fis på. Tænk hvis de er "tørstige"

Ja tak. Den tråd læste jeg. Jeg troede jeg var halvdårlig til det engelske sprog, men den slår alt. Jeg måtte tage noget mod søsyge, så meget gyngede kadaveret af grin. Eddie Skoller kunne ikke ha' leveret den bedre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 12:25

Så vil jeg være raketforsker.
Suzette Creamy. Rak. kæk. I. Låget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 12:28

Suzette.......Vildt sexet navn.......Creamygirl, dit skæve læs - LOOOL - Jeg skal lige ha' min brain protese i opladeren, så jeg blir sprogløs et par timer.

CU
Dr. Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-05 12:51

Ja tilslut du bare hjernen lidt strøm ...lol, du er for sjov Klumme!

Helt i orden min ven. Jeg vil gøre klar til en større bytur.
Hvem ved?! - I morgen kan det være, at en ny århusianer har slået promille rekorden. Jeg stiler efter 9.0 - og lykkedes det mig, så kan du helt sikkert finde mig på google

CU. //Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-05 15:48

Promille på 9,0.....

Rapport fra skadestuen:

Ung århusiansk kvinde indlagt efter gadeslagsmål..... iført egen bedøvelse.

Take care.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 16:09

lol...Du er skide skør