/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP
Fra : swarn
Vist : 294 gange
1 point
Dato : 28-01-05 11:49

ANG.Tips http://www.kandu.dk/dk/tip/10429 fra bauchmann. "Der er i dag 7 vigtige opdateringer i sikkerhed i Windows XP. Kritiske."
Torben
Hvor har du det fra, der er ikke noget på "Windows Update"
Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 28-01-05 12:23

Det er vist for at tjene point han skrev det tip. Han linker ikke en gang til noget. Og nej, der er ingen opdates hos MS, hvis man vel og mærke har auto eller har hentet de tidligere som de kom. Min mening: Usansynlig dårlig tip, som mange andre.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 11 point
Dato : 28-01-05 12:26

Ignorer den slags tip og sæt i stedet din computer til, at hente automatiske opdateringer.
Tippet er så vidt jeg kan skønne forældet da MS typisk udsender opdateringer i starten af en måned, eller måske forud for sin tid for der kommer jo altid nye opdateringer.
Hvis du selv vil følge med i hvad der sker på sikkerhedsområdet kan du abonnere på gratis nyhedsbreve fra disse:
http://www.computerworld.dk/sikkerhed/
http://www.virus112.dk/dk/
Så er du velorienteret.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 28-01-05 12:31

TipChannel er et andet god sted at tilmelde sig. Så får man mail få timer efter der er nyt på "sikkerhedsfronten" http://www.tipchannel.dk/

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 28-01-05 13:00

jeg har fjernet min automatiske opdatering.. blev pisse irriteret af at der blev konstant hentet en driver til grafik kort.. som kun skabte problemer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 13:27

Kunne man gætte på, at du har et GeForce grafikkort. Hvis Windows update opdaterer dette bliver der konflikter fordi Nvidia display driver skal afinstalleres først i Fjern/rediger programmer. Gør du dette får du i hvert fald en driver der arbejder godt sammen med Windows.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-03-05 19:51

ja det var et geforce kort (-:

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 06-03-05 22:39

Tak for svaret BjarneD.