/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Stats og erhvervsmanden kimbekker
Fra : Klumme
Vist : 374 gange
1 point
Dato : 26-01-05 06:39

Nu har jeg læst din produktion af 12 tips og må sige at jeg ikke er særlig imponeret.
5 garagetips for at fremme din egen forretning. 4 politiske 2 i religion, og et enkelt i dyr. Jeg må indrømme at din argumentation og formulering er blændende. Dit sidste tip, som du skrev til Bertel Harder (gu ved om han kommer her på Kandu) viste med al tydelighed hvem af jer 2 der skulle holde sin kæft, for at bruge dit eget udtryk. Hvis du ikke kan mønstre mere begavede "tips" end hvad du hidtil har vist, så kan du roligt spare din tid, og passe din bolsjeforretning.

Den chance eller råd om du vil, som du storsindet gav Bertel Harder, at han evt. skulle tænke sig om inden han talte, kan du vist ikke bruge til noget.

Så mit spørgsmål er: "Hvad med om du holdt din mund"?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-05 08:46

Jeg må indrømme til finder R's skolelærer direkte pinlig i hendes fremfærd. Jeg sidder tilbage med ønsket om at vælgerne straffer R lige så grundigt, som de i sin tid (og formentlig igen) straffede Mimi for al hendes lal.

Ligesom Klumme, har jeg skimmet dine tips Kim. Jeg er ligesom Klumme ikke imponeret over dit vid.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 11:29

Foranlediget af Tipsbegavelsen kimbekker har jeg sendt en mail til Det Radikale Venstre der lyder som følger:

Citat
Hvis jeg skulle have været i tvivl om, at mit X skulle tilfalde Det Radikale Venstre i forbindelse med det kommende folketingsvalg, så er enhver tvivl nu væk. Efter at have set jeres videofilm med løsrevne og dybt manipulerende citater beregnet på at miskreditere en folkevalgt seriøst arbejdende kollega og minister - Bertel Haarder - har jeg kun foragt tilovers for jer. Valgkamp eller ej - dette tiltag er under lavmålet.

Og ærlig talt, så ville det klæde Det Radikale Venstre at skifte Marianne Jelved ud. Hun pynter ingen steder hverken politisk, intellektuelt eller visuelt. Det sidste usagligt, men dog i jeres stil og tilmed sandt.

De er jo nok ret ligeglade, men det føltes rart

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 1 point
Dato : 26-01-05 11:40

Heeee he he he he - for satan hvor har du ret!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 13:00

der er godt nok hurtige tilo at svare derinde på Christiansborg. Lad nu være at komme med sure opstød om min ret til at forevise mails sendt til mig. Den er sendt til mig. Det er min. Jeg kan gøre hvad jeg vil med den

Her ses deres svarmail:

Citat
Tak for din henvendelse.

Vi står selvfølgelig ved vores valgvideo, fordi vi mener, at ord betyder noget. Det er ikke ligegyldigt, hvordan vi taler til og om hinanden. De seneste tre år har der været en lang række politiske udtalelser, som spiller på en opdeling i dem og os. Det mener vi, sender et uheldigt signal om, at danskerne af anden etnisk oprindelse ikke skal regne med at blive talt med blandt "danskerne".

Det finder vi uanstændigt over for de mennesker, det drejer sig om, og det er skadeligt for integrationen i Danmark.

Især hvis udtalelserne kommer fra Integrationsministeren !!!

Med Venlig Hilsen

Niels Bundgaard
Det Radikale Ventres Sekretariat
1240 K Christiansborg
Mobil: 60 65 33 56
rvvikar@ft.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 13:15

Jeg har svaret dem med følgende:

Citat
Det er muligt Niels Bundgaard, men skulle I ikke føle jeg for gode til at bruge den slags manipulation, for at fremme egne interesser, så som at få større indflydelse i folketinget. I kunne jo for længst have påpeget den udvikling som I mener gør sig gældende.

Jeg har læst den fulde tekst, og for mig er der ingen tvivl om, at det er en grov manipulation, når I hiver disse sætninger ud af deres rette sammenhæng, og lader dem fremstå som enkeltstående citater af Bertel Haarder.

Men nuvel. Jeres egne er sikker godt tilfredse med jeres tiltag, men dem havde I jo i forvejen. Dem I "jagter" er nye vælgere der vil stemme radikalt, og dem er jeg sikker på at I har mistet en del af på den konto. Jeg for min part tegner 1

Jeg tror for resten jeg laver en ny tråd i politik. Tror godt der kan komme en god snak, debat, slagsmål og måske lidt lækker mudderkastning ud af dette spørgsmål. Indvandrerproblematikken i Danmark er faktisk et altoverskyggende problem.

Jeg vil som det radikale venstre tage en sætning, skrevet af en dejlig humoristisk og begavet Kandubruger, ud af dens rette sammenhæng, og den lyder som følger:

Citat
.....at mange mennesker kun er i live fordi det er ulovligt at slå dem ihjel...lol

Uha Uha - Hvad kunne den sætning ikke være (mis)brugt til

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 26-01-05 13:36

Tak for svaret 3773.

Vi lukker og slukker her - Tråden føres videre i politik http://www.kandu.dk/dk/spg/59252

Point... LOL - DET går selvfølgelig til 3773, mest fordi han er enig med mig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-05 15:15

Fair nok!!!!!!!