/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Lave et program som ikke kan ses i task ~
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 599 gange
67 point
Dato : 25-01-05 17:59

HEy alle jer gavede VB "Psycopater

Jeg havde tænkt mig at lave et lille program bare for at irritere en af mine kammerater lidt, hvor der kommer et billede drem på skærmen.
der er dog to funktioner som jeg ikke kan finde ud af at lave:
Programmet skal være usynligt i taskmanageren (Ved godt man kan bruge funktionen i menuen til højre (VB6 enterprise) men det virker ikke af en eller anden grund)
og så skal det hele tiden være forrest så man ikke kan trykke på andet.

Nogen der ved hvordan dette kan gøres?

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 67 point
Dato : 08-02-05 12:07

usynligt i taskmanager:
jeg mener at det kan gøres ved, er ikke sikker.

App.TaskVisible = False

altid øverst:
http://www.vbforums.com/showthread.php?t=213415 <-- kig lidt ned af "Set window to be top most (always on top)"

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 08-02-05 19:19

jeg har forsøgt mig med App.TaskVisible = False men har ikke virket for mig, men checker lige linket

Godkendelse af svar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 08-02-05 22:59

Tak for svaret Phylock.