/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
skalering i adobe premere
Fra : zlug
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 24-01-05 21:00

okay for det første har jeg sikkeret ikke stavet rigtigt så jeg må nok heller forklare mig ud af det

hvis man i premerer ligger et vidioklip ind som er mindren end den valte opløsning (eller hvad det nu hedder når man arbejder med vidio) s¨er programmet så venligt at det fult automatisk skalerer det op

er det nogen måde jeg kan få det til at lade være med at gøre det på?.. sådan så man rundt om klippet bare vil se det der ligger i sporet under det.

håber jeg har formuleret mig forståeligt

Accepteret svar
Fra : Sandvad

Modtaget 60 point
Dato : 24-01-05 21:28

Når du har klippet i tidslinien, så højreklikker du det
i den rullegardinsmenu der nu fremkommer, vælger du nu
Video options
Derefter MOTION
Det Billede der står START og END ved lægger du ind på midten.
Der hvor der står
DISTORION der krymper du det så det passer til det du lige skal bruge.

Hej

Kommentar
Fra : zlug

Dato : 25-01-05 09:27

den funksion kender jeg godt

mit dilemma er at jeg skal bruge den i den størelse den var da jeg inpoterede den (og den er uopnåelig ved bare at stille på procent)

Godkendelse af svar
Fra : zlug

Dato : 18-05-05 12:10

opdagede lige at jeg havede glemt at acceptere dit svar.... (sorry)

men tak for det