/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Miritdk - jasc animation.
Fra : Eyvind
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 24-01-05 19:15

Hvis jeg har en smiley der udtoner.
Kan du så lave en mage til med en anden smiley

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 24-01-05 19:19

jeg skal se denne smiley du snakker om.. så send den evt til mig på
eternal_angel83@hotmail.com - så kan jeg sikkert svarer dig..

knus
angel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-01-05 19:37

kan da prøve

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-05 19:56

Angelica - jeg ved godt at du kom først - men jeg mailede samtidig til Miritdk.
Og den er sendt til Miritdk.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-01-05 21:45

Egentlig er det mig uvedkommen Eyvind, men hvorfor så dette indlæg ?
Jeg troede at jeg skulle blive klogere på jasc animation !

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 24-01-05 21:50

lol ja.. det er rigtigt.. men skidt da.. kan altid hjælpe en anden gang..
natmaden hvad er det du gerne vil lærer?
skriv evt. til min mail som jeg skriv tidligere i denne spørgsmål..

knus
angel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-05 00:47

emesen - jeg har problemer - min pc gik ned lige efter du skrev - jeg låner en lille bærbar men kan vist ikke køre programmet ind her - så håber jeg kommer hurtigt nok på igen - ellers ved jeg at angelica ved hvad hun snakker om tror jeg - lol

stopper her - er på modem og det koster jo en formue - keldd har lovet at give dig besked

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-01-05 01:18

Angelica det var jo et pænt tilbud, som jeg vil noter mig til en anden gang.
Blandede mig bare lidt i tråden, af nysgerrighed
Hav det godt.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 17:54
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 19:41

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-05 23:28

hooooooooooov emesen - jeg sagde jo at den var for sjov - den midterste er jo ikke noget jeg har kreeret - den er LÅNT - fyyyyyy

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 23:43

Sorry............. http://www.hirsenet.dk/no.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-05 23:46

haha -- og så er det kun lige de tre nederste der kommer herfra emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 10:16

http://ding-dong.net/natmaden

Her findes en del uden besvær, med popup' , reklame osv.
Det jo altid rart med lidt grafik som udgangspunkt.
http://cybergifs.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 10:57

haha natmaden din djævel - jeg tror emesen havde et andet formål end bare at finde animationer

IHHHH forestiller mig altid at natmaden er et eller andet mums med sky og løgringe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-05 11:00

natmaden>
Jeg viste at der var noget som hedder "Print Screen"
Nu ved jeg, at det også kan hedde "Print Mirror"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 13:05

Ja emesen selv håret passer til "mirror" , øh taler kun for mig selv

miritdk, tænkte nok at det ikke lige var det emesen søgte, men ku' ikk' li' la' vær'
og så hedder det altså friskskårende løgringe, de andre kommer jo hurtigt til at lugte.
fandt forresten dette link i bladet PCPlanet http://www.duckomenta.de

Og gør jer lige selv den glæde, at offre 69.75 på bladet.
Der medfølger nemlig en dvd med fulde programmer, bla.
Bryce4, Photoplus7, 3D Canvas, Showshifter2, Amapi3D, Realsoft3D, + det løse
Nåe ja, og så lige Steganos5, til alt det praktiske med kryptering af mail og rensning af pc,, osv.osv.
Bare lidt velment reklame http://www.pc-planet.dk/

Hmm! Tror lige jeg smider den som et tips. Ellers får jeg aldrig indhentet Emesen i point

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-05 16:16

Lækkert tip - indpå siden pc-planet - aha downloads ih hvor jeg glæder mig............ her kan du angive adgangskode for at logge ind
Nå men så kan jeg ligesågodt købe bladet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 22:20

ja men undskyld emesen jeg betragter deres hjemmeside som nada, altså ingenting, og det er faktiskt flovt, for et ellers super blad,
der gerne vil vise en god side, og gør det på en måde så alle kan forstå sproget.
jeg kommer sådan set aldrig på deres hjemmeside, da den er så tom, så den er ligemeget.
men bladet er godt. og jeg er sikker på at de ligger et godt stort arbejde i det.
og det er de ca 70kr værd... ja hver gang. altid har de ting med som man lige tænker "det har jeg jo brug for",
og så kan jeg godt lide at de kan holde et sprog, hvor at, selv en teknisk ukyndig kan være med.
Bryce3 har jeg lidt kendskab til, dejligt pgm. egenligt til 3Dlandskab, men det kan jo også lige læse 3D-studiomax-filer.
og vil du animere et træ der gror, så kan du også det, og det er mens skyerne køre over himlen.
såå jo, det er pengene værd. men at linke til bladets hjemmeside,,,,tja.. syntes bare at det var rimeligt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 17:17

Alt vel - nu glemte jeg lige at købe det i dag - det blev en rød dims fra aldi.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-05 11:37

hah - der kan du selv se emesen - det ER en DIMS du har købt

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-05 14:37

Tak for svaret miritdk.