/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Onlinespil
Fra : Reset
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 23-01-05 21:43

Vil det være muligt at spille online med 2 PCèr på en delt forbindelse som hedder 128/256

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-01-05 21:52

Undskyld, har vist byttet om på tallene, det skal være 256/128

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 23-01-05 21:59

det kommer jo an på hvad du vil spille ?
BF kan du nok ikke eller CS.
Måske Hjerterfri eller poker kan lade sig gøre

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-05 22:46

Kommer også lidt an på hvordan du har delt forbindelsen.
Hvis du bruger en router, er det som at spille over nettet, da routeren blot er en del af nettet, der teoretisk er en stor samling af routere der styre trafikken i det omkringliggende netværk.

Bruger du blot en switch eller hub er det noget vanskeligere.

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 24-01-05 14:32

har en d-link, intet problem med at spille over nettet, vi spiller Age of Empires, men tænker du på ,ringes herrer, Mask Of Eternity eller Magic & Mayhem, så er de for store til at spille over internettet, men du kan sagtens spille dem i netwærk

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 24-01-05 20:11

Det spil jeg tænker på er = Enemy Terretory, altså den gratis udvidelse af Wolfenstein.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 30-01-05 01:34

OK. Blev egentlig ikke meget klogere, men lader det komme an på en prøve. Severino og onkelkeld, jeg giver de 100 pts
til severino og opretter en ny tråd hvor onkelkeld også får 100 pts.Trinehk. Tak for din deltagelse

Reset

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 16-04-05 11:21

Tak for svaret severino.