/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiskesteder nær Ballerup
Fra : stjernekasteren
Vist : 1095 gange
50 point
Dato : 22-01-05 14:08

Jeg er næsten lige flyttet til Ballerup, og mangler lidt råd om hvor jeg skal tage hen og fiske.
Jeg har bil og vil gerne finde en kyst hvor der er gode muligheder for at fiske laks, ørred og måske fladfisk.

Jeg er ikke interesseret i at få links til sider med fiskepladser, da jeg har været dem igennem uden den store inspiration. Det jeg leder efter er lidt personlige erfaringer, som jeg kan tage til mig.

Den der kommer med det bedste råd (altså der hvor jeg tager hen næste gang) får pointene.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-01-05 16:03

prøv at oprette dig inde på www.fisketips.dk der er mange som kan hjælpe dig..

Junior...

Accepteret svar
Fra : mr_bolle

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-05 15:50

Du skulle tage en tur på dit lokale bibliotek og låne bogen "Danmarks Søer-Frederiksborg Amt". Læs den og føl inspirationens bølger vælte ind over dig... Men! Hvis det et det salte vand, der trækker - kør en tur på cykel langs vandet i godt vejr og snak med de fiskere du møder. Der får du de bedste tips, uanset hvor du vil fiske. Knæk og bræk

Godkendelse af svar
Fra : stjernekasteren

Dato : 30-04-05 18:39

Tak for svaret mr_bolle.