/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hmmmmm - hjælp!!
Fra : annettemor
Vist : 348 gange
200 point
Dato : 21-01-05 20:21

Har lige købt en bærbar PC'er. En Amitech FreeNote, og da jeg så kom hjem og tænte den kunne jeg ikke bruge en række på mit tastetur. Det er både tal og bogstaver.. Hvad sker der?? er det en fejl i computeren eller.....?? Håber nogen kan hjælpe

/Annette

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 21-01-05 20:40

hvis du lige har købt den så ville jeg omgående sende den retur - medmindre jeg havde en anelse om at jeg var kommet til at gøre noget selv

kontakt amitech om det så snart du kan - de SKAL bytte den hvis du ikke er årsag til det - eller hvis det evt er tastaturet - eller whatever !!! Er det KUN tastaturet ved jeg de gerne sender et andet.

Husk du har gratis hotline i 3 mdr hos dem

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-01-05 20:41

Jeg vil tro at du bare skal holde "Shift"-tasten nede imens du trykker på "NumLk/ScrLk"-tasten?

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 21-01-05 20:59

Hej

Jeg tror ikke at jeg har lavet noget.. Det eneste jeg har gjort er at købe den, køre hjem og tænde den.. De får den lige i hovedet igen i morgen... HAder sådan noget....
Justuniverse - har prøvet det du skrev, det hjalp ikke...

Øv altså..

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-01-05 21:03

Det kan muligvis variere fra bærbar til bærbar, men når du skriver, at der stadig er tal og bogstaver, så tænker jeg, at num-lock tasten er slået til. Så kommer der tal når man ellers ville skrive et bogstav. Hvis det var mig ville jeg lede efter en tastekombination der kunne slå NumLock fra for jeg bare aflevedede den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-01-05 08:20

mirit

De kan squ da ikke sende et nyt tastatur til en bærbar?

Think You da lige a little about.

Annette

Se og få den byttet i en fart.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 13:57

Hej igen Anette. Det er nu over en måned siden du stillede dit spørgsmål. Jeg synes du fik mange gode råd. Så du skulle måske lukke dit spørgsmål. Ved du ikke hvordan man gør det så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 26-02-05 16:37

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-02-05 16:40

Se selv mirit. P.g.a. min lille kommentar blev spørgsmålet lukket og du fik dine velfortjente 210 point.