/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvor blev den af..? lysten altså..!
Fra : janelt
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 21-01-05 19:48

hej. jeg har et kæmpe problem som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg har en kæreste som jeg har haft i ca 3 måneder nu. men jeg har fuldstændig mistet sexlysten efter jeg er begyndt at komme sammen med ham... hvorfor??? og hvordan får jeg den tilbage..? HVIS jeg skulle ske at få lyst så forsvinder det som regel igen inden vi når at få tøjet af... det er virkelig fustrerende for jeg elsker ham meget og er træt af at det skal ødelægge vores forhold, som det gør. for jeg har også meget svært ved at få mig selv til at ligge og nusse med ham og kysse og kramme.

og en anden ting, når vi så endelig har sex, så bruger han kun -ind og ud- metoden til at tænde mig med, altså med fingeren.... ikke fedt... hvordan fortæller jeg ham at der faktisk findes noget der hedder klitoris..... vi snakker normalt godt sammen, men når det kommer til det erotiske er vi lidt... MEGET... tilbageholdne over for hinanden.... også angående stillinger og det at prøve noget nyt!!! sådan plejer det ellers ikke at være med mig, først efter jeg er begyndt at komme sammen med ham... hvad skal jeg gøre!??

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-05 20:03

Må indrømme, at jeg aldrig har følt det som et problem, hvis hun tager initiativet - snarere tvært imod.

Nu skriver du ikke, hvor gamle I er, men det lyder på mig som om I ikke er så gamle. Hans problem er måske i virkeligheden usikkerhed og præstationsangst - hvad er godt nok , duer det her osv. ?

Det er naturligvis ikke let at være den, der skal begynde - hvis ikke du selv kan tænde - reelt er det vel nærmest en umulighed. Men reelt er der vel kun 2 muligheder - og de skal begge komme fra dig: Enten tvinger du ham til at tage initiativet, eller også gør du det selv. Og hvordan gør du så?? Tja...

En enkel metode er vel i virkeligheden at fjerne hans hæmninger. Del en flaske rødvin / et par rom og cola, eller hvad I nu godt kan lide - men ikke mere end han kan få den op.

Leg en leg: Tving ham til at komme ud af busken: Bed ham om at dirigere dig (lad ham "købe" dig for en nat), så han er tvunget til at tage stilling til, hvad han gerne vil have. Det lyder måske banalt, men af erfaring ved jeg, at de fleste mænd (og kvinder) i virkeligheden tænder på at snakke om, hvad der skal ske (for derved tænder fantasien også). Og har han først dirigeret dig, er der vel ikke så lang tid til at det bliver din tur, vel ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-01-05 20:26

Umiddelbart synes jeg det lyder som om du har mistet lysten fordi du er utilfreds med hans måde at gøre det på.

Og selv om vi nogen gange ville ønske det var sådan, er mænd altså ikke tankelæsere.

Havde du det også sådan helt i begyndelsen du kendte ham??
Jeg tror det er noget der måske ubevidst kommer ind i dit hoved og dræber lysten fordi du tænker over, at det egentligt er lidt frustrerende at det ikke er fedt, og du ikke synes han gør det du gerne vil have.
Så du må igang med at "oplære" fyren hvis du vil have lysten tilbage, ellers fortsætter det jo bare i samme skure.

Men gør det lidt forsigtigt, så han ikke opfatter det som en kritik af hans evner som "superelsker".
Mænd er nogen følsomme pjok på det område, og især hvis de selv synes de er "Guds gave til kvinden"

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-01-05 20:42

Hej janelt,

"Bare for at du ikke skal føle dig alene i verden", fordobler jeg lige dine point

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : janelt

Dato : 21-01-05 20:45

jeg er 18, han er 23....

ville han ikke synes det er mærkeligt at jeg ikke har sagt noget før så, hvis jeg først nu begynder at "rette" på ham...

det har været sådan lige fra starten, men det er blevet værre og går kun den forkerte vej....

Kommentar
Fra : janelt

Dato : 21-01-05 20:52

takker, Ripley :)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-01-05 20:58

Så lidt, håber du finder ud af det

Ser ikke ud til, at det er et spørgsmål om alder - kemi måske??????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-01-05 23:38

Hør pigerne skal jo lære at føre manden på "rette vej"
manden og kvinden er vel Guds gave til hinanden.
Tag hans hånd før den på rette vej: Sig: "Det er så skønt når du gør sådan" eller jeg drømte at du/vi gjorde sådan eller sådan "Det var så smukt" Fortæl om en ny drøm engang imellem, en drøm som måske stammer fra dagdrømme eller nattedrømme, hjæl til med at finde de gode ideer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-01-05 00:45

"Det har været sådan fra starten, og det er kun blevet værre"

Er du nu også sikker på, at du er forelsket i fyren.
Det lyder ikke umiddelbart som om den rette kemi er til stede.

Hvis du ikke kan finde ud af at ændre det, tror jeg du må tage konsekvensen og droppe ham.

For det er åbenbart et problem, og du skal ikke regne med det bliver anderledes af sig selv.

Hvis du vil prøve at ændre på tingene, bliver du simpelthen nødt til at tage fat i fyren og gøre ham klart, at "det her fungerer bare slet ikke". Og så må du forklare ham lidt om "livets mysterier" og fortælle hvad du gerne vil have.
Så sker der noget ud af flere muligheder:
1 Han er vild med dig, og vild med at lære, og alt bliver godt og I lever lykkeligt til jeres dages ende.
2 Han "opper sig det første par gange, men tredje, fjerde, femte ...o.s.v gang, er han tilbage i samme skure igen og er et uforbederligt tilfælde.
3 Han bliver pissefornærmet/såret over at du har kritiseret hans evner som "Loverboy no. one", og skrider.

Hvis det er 2 eller 3 ka' det være lige meget, for du gider da ikke henslæbe mange år som en frustreret utilfreds kvinde, og hvis det er 1 er alt jo godt.
Så, på med vanten og igang med at lære ham op

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 20:00

Hvis forspillet virkelig kun er som du beskriver... 'ind og ud- metoden' uden at han forsøger finde og stimulere dine erogene zoner, så forstår jeg udmærket din manglende lyst. Det ville helt bestemt heller ikke tænde mig

Forspillet er det halve samleje ..så jeg vil mene, at det er der du skal sætte din focus. Fortæl ham, at det ikke tænder dig - ja sig bare til ham, at det ganske enkelt er kedeligt - og slet ikke giver dig den tilfredsstillelse som et dejligt forspil ellers kunne være. Måske er den stakkels mand slet ikke klar over, at kvinden har forskellige punkter, som han uden tvivl ville elske at røre, hvis han samtidig kan fornemme, at du bliver ophidset ved berøring disse steder. Tag en snak med ham, ellers bliver tilstanden ikke anderledes, men husk samtidigt på, at det IKKE kun er ham der skal tænde dig. Der findes jo også måder, hvorpå du kan tænde ham - inden I kaster jer ud i det egentlige samleje.

//Creamy

Godkendelse af svar
Fra : janelt

Dato : 26-01-05 19:16

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : janelt

Dato : 26-01-05 19:18

øhh... allesammen mente jeg nu... ;)