/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Nvidia GF4MX 128mb
Fra : DreamHunter
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 20-01-05 16:52

Hvor godt er Nvidia GF4MX 128mb? kan man spille BF: vietnam med det?

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 20-01-05 18:15

så snart de hedder MX er de ikke særlige hurtige.. jeg ville vælge en FX istedet. koster lidt mere, men også meget hurtigere kort.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 20-01-05 18:17

Tror det ikke....
Skal du købe, eller har du købt???
Hvis du ikke har købt det endnu, ville jeg købe dette: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=84780
Men ellers jo flere penge du poster i, jo bedre et kort....

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 21-01-05 10:55

du kunne også købe et point of view fx 5200 m 128 mb det koster ca 600 den kann jeg fint spille bf med
men min cpu en xp2500+ er virkelig på arbejde så det er mit næste projekt en ny cpu leder efter en amd barton 3200 syntes bare den er svær at finde herjemme men det skulle være den bedste amd processer selvom den kun er på 2.2 ghz

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-05 18:07

lad os lige få en ting på plads mx kortene under støtter ikke shadere så under alle omstændigheder vil du ikke få den fulde oplevelse af spillet som hvis du havde købt et kort der understøtter det
fx5200 er et skodkort(bare min mening) i bund og grund er det et "opgraderet" mx kort det understøtter godt nok direct x9.0 men for at trække spil i den klasse som bf er i kan man ikke sætte ret meget gejl på før det hakker af h... til så hvis du spiller meget vil jeg anbefale et kort til mindst 1500kr.

Kommentar
Fra : DreamHunter

Dato : 24-01-05 18:47

okay tak :)

Godkendelse af svar
Fra : DreamHunter

Dato : 24-01-05 18:48

Tak for svaret phg1.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 24-01-05 19:18

til phg1
jeg spiller selv bf og bf vietnam + half live 2 og alt der følger med der og det hakker ikke eller er ustabilt på nogen måde
og det er så bare min mening

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 24-01-05 19:39

til cbsjanten
jeg tænkte nok der var en der følte sig truffet!
men min eneste kommentar til at du trækker alt på dit er er at der er åbenbart stor forskel på hvad man vil nøjes med når det kommer til billed kvalitet

P.S i øvrigt tror jeg ikke på du kan trække hl 2 med alt gejl slået til,spilmotoren er skrevet i samarbejde med ATI og nvidias kort har generelt en dårliger ydelse i netop dette spil så du skal ikke komme og fortælle mig at et kort der ikke engang understøtter shader 2.0 kan trække dette spil med en ordenlig billed kvalitet

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 24-01-05 19:52

hehe jeg føler mig ikke truffet men når du anbefaler en at købe et kort til 1500 kr så er jeg da nød til at sige at 600 kr snildt kan gøre det
for det kan det for mig.
spil mortor osv siger mig ikke en meter, jeg gamer bare
og ja rammer gør jeg sq også
så betyder det ikke så meget om du tror mig eller ej
bare ham der skal ud og købe nyt kort får at vide at man ikke behøver være it-tosse og gi det dobbelte for at spille et spil