/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Idéer?? - Mange point at hente
Fra : xick
Vist : 484 gange
200 point
Dato : 19-01-05 10:24

Jeg arbejder i denne uge med et projekt om PC'er. På mandag skal jeg stå klar med en fremlæggelse og et kreativt produkt.

Jeg har bare ikke rigtig nogen idéer til hvad det kreative kan være. Hvis der er nogle af jer der har en rigtig kreativ idé, som virkelig vil få de andre fra min klasse til at tænke at det er gjort godt, så vil jeg gerne forøge pointene! Hvis de kommer et super svar, har jeg 500 point oveni de 200 svaret er sat til fra starten.

Håber på en masse kreative idéer! Helst inden i morgen.

På forhånd tak!
//xick

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-01-05 10:37

Hvad skal projektet omhandle-opbygningen-brugen-udviklingen eller ???

Kommentar
Fra : xick

Dato : 19-01-05 10:41

udviklingen og opbygning...

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-01-05 10:41

lav et om virus og anden beskyttelse

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 19-01-05 10:50

Hej Xick

Lav et projekt omkring sikkerhed - det er der nemlig ikke ret mange som kan håndtere. Husk på at 90-95% af alle sikkerhedsbrister ikke kommer fra angreb via internettet, men fra personale ansat i firmaet/organisationen.

Det er et ret bredt emne, go I kan skrive extremt meget nyt omkring dette emne, der der som sagt ikke er meget tilgængeligt.

Tag kontakt til Protego - de er ret behjælpelige hvis det kan holdes på mail, eller DK CERT som meget gerne øser af deres erfaringer til projekter som dette.

Slutteligt kunne i måske skrive noget programkode som kunne lægges in over XP eller andet som øgede sikkerheden på en computer uden at borgerens "registrerings" rettigheder blev krænket.

God fornøjelse med projektet

Lars

Kommentar
Fra : xick

Dato : 19-01-05 11:11

Vi har skrevet, vi ved alt om hvad vi skal skrive, vi skriver om udviklingen, det vi mangler er et KREATIVT produkt...!

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 19-01-05 11:52

Byg nogle modeller i fx. pap hvor at man evt kan skille det ad og vise de forskellige dele og deres udvikling

Kommentar
Fra : natmaden