/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
DeTeWe 240 Ingen tilmelding???
Fra : Lisa66
Vist : 1020 gange
20 point
Dato : 17-01-05 23:28

Hei jeg er en pike fra Norge som leter etter svar. Første gang jeg bruker kandu. Jeg har en DeTeWe Eurix 240. Jeg har fått trykket noe galt på telefonen min så den virker ikke. I displayet står det -ingen tilmelding- Når jeg går til System - Tilmelding og trykker ny står det -Indtast park??? PÅ engelsk språk står det No subscribsjons - enter park. Spørsmålet er hvad er -park-. Har forsøkt med den 4 sifrede koden men får da-feil- Med -0000- står det bare -vent- i mange timer. Kommer heller ikke inn på -system- -konfigurasjon- av samme grund. Får bare beskjed om -ingen tilmelding Har desverre bare bruksannvisning på Tysk å det er veldig rustent. Har forsøkt å finne svar på TeDeWe sine engelske sider uten å lykkes.
Håper på svar.

Med vennlig hilsen
Lisa66

Ps: Som regel klarer jeg å finne ut av problemer selv men nå står jeg fast.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 30 point
Dato : 18-01-05 00:31

Manual: http://kortlink.dk/detewe/hpa

PARK er forklaret på side 27.

Se også side 35, om tilmelding til BASIS-station.
Har du flere BASIS stationer, eller bare 1 ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Lisa66

Dato : 18-01-05 18:27

Takk for tipset. Det løste seg når det ikke ble så mange sider og bruke Tysk/Norsk ordbok på. Det var veldig enkelt da. Måtte bare ta ut kontaktene av base stasjon i 10min. Takk takk. c,")

Godkendelse af svar
Fra : Lisa66

Dato : 18-01-05 18:28

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-05 19:20

Tak skal du ha´

Og velkommen på kandu.dk....som også kan hjælpe i Norge

mvh
jakjoe