/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Quantum Harddisk
Fra : tabby69
Vist : 333 gange
70 point
Dato : 17-01-05 21:05

Hvem har en gammel quantum fireball lct10 10.2 GB disk liggende i en rode skuffe, der er til salg.
Min disk er printpladen desvære defekt, så jeg kan ikke få fat i mine data.
Er der nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 17-01-05 22:45

Jeg vil lige komme med et input...

Jeg prøvede for noget tid siden at skifte printpladen på en Quantum Sirocco uden held.
Se evt. dette: http://www.eksperten.dk/spm/155636

Jeg har dog et par defekte Quantum diske liggende i kælderen.
Skal gerne kigge om der skulle være en model magen til din.

Kommentar
Fra : tabby69

Dato : 18-01-05 13:56

Hej CarstenGP
Tak for din interesse, jeg er meget interesseret i hvad du finder i kælderen.
Min disk er der en IC der er brændt af, så jeg håbet er der endnu
Tabby69