/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Erfaring med http://www.scooter-shoppen.~
Fra : david_dollas
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 17-01-05 12:45

Er der nogle der har købt noget her, eller kender til denne butik ?

Mit spørgsmål går på hvordan man kommer i kontakt med dem. Deres telefon returnere bare "There are no one to answer your call"

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-01-05 13:29

Hvornår ringe du til dem
Der står på deres side

Det er jo mandag i dag !!!
----------------------------------------
Support:
Mellem kl 10.00-14.00 Tirsdag til Fredag

Tlf.nr 76830102

Fax.Nr 76830104
----------------------------------------

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-01-05 13:32

Jeg har handlet meget med Scooter Shoppen, de er lidt sløve sommetider, men de overholder deres aftaler og levere god kvalitet til fair priser...

Og ja, de er svære at komme i kontakt med...

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 17-01-05 13:37

Ahh, ja.... Deres support er ikke mandag...

skod firma... Så er det altså 100% umuligt at komme i kontakt med dem, da de INGEN email har...

Hold da kæft...

Jeg ville bare høre om de sender vare ud lørdag, så man har dem mandag (ligesom 90% af alle andre butiker)

Hvad mener du med sløve ?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-01-05 14:03

Der står I deres leverings betingelser ” højst 2 hverdage efter”, Det betyder at hvis du bestiller fredag vil du senest få varerne om tirsdagen da lørdag og søndag ikke medtages som hverdag. Det betinger selvfølge at varen er på lager.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 17-01-05 14:06

Jaja, det er jeg med på, men siden der står senest vil jeg formode at de har mulighed for at sende lørdag, eller det udelukker da ikke at de sender vare lørdag...

Men er det kun mig der syntes at det er underligt at når nu deres "butik" er åben idag, at man så ikke kan kontakte dem, og endivider at de ingen email har...

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-01-05 14:41

Den er vel en bemandings prioritering, De har nok ikke tid til at tage telefonen om Mandagen da der er ekstraordinært meget der skal pakkes om mandagen, af bestillinger fredag eftermiddag, Lørdag og Søndag.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 17-01-05 14:49

tjaaa, det må de selv om. Nu har jeg bestilt et andet sted fra.

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 20-01-05 14:03

Jeg bestilte der inde fra en lørdag, der fik jeg det om mandagen..

Jeg har også bestilt en onsdag hvor jeg fik det torsdag.. Så jeg har kun gode erfaringer med dem..

Har tilgengæld haft problemer med Speed-line, og har hørt jeg ikke skulle være den eneste..