/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
yngel
Fra : Jay_nike
Vist : 362 gange
10 point
Dato : 17-01-05 12:06

Vil min han (lille mundruger) æde ungerne vis han kan komme til det....!!!! har ikke yngle akvarium så alle mine mundruger går sammen i et 300 liters, med mange planter og gemmesteder....

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 17-01-05 12:07

Nej, det vil han normalt ikke.
De fleste mundrugere er fælles om at passe ungerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : Jay_nike

Dato : 17-01-05 12:13

skulle bare lige være på den sikre side har du ikke en rigtig god side hvor man kan læse alt om mundrugeren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-01-05 22:37

Hej Jay_nike
Nej, han rører ikke ungerne som dova siger, men her er lige et link med masser om denne mundruger.
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Pseudocrenilabrus+multicolor
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-01-05 20:12

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Jay_nike

Dato : 10-03-05 13:53

Tak for svaret dova.