/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lulu rocken går
Fra : Gurger
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 16-01-05 12:33

Er der nogen der kan aflytte introen og soloen til Lulu rocken går, for mig?
Lad vær' med at skrive at jeg bare selv skal gå igang. Jeg har ikke tiden og evnerne til det.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-01-05 12:43

så lær det!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-01-05 12:43

så lær det!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-05 12:53

Hør her du JacobSnotnæsede TipsJoe. Skulle du ikke bare lige klappe i, og passe dig selv. IDIOT

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-01-05 13:21

Fint Gurger, og hvad gør vi så når vi har aflyttet den?????!?!??!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 13:34

To sjæle en tanke. Sad lige og spekulerede på det samme..hehe.

Kommentar
Fra : marcmus17

Dato : 16-01-05 13:35

A-DUR

A A

e-----------3s5--5-5-5-5--3s5--5-5-5-5-|--------------------|
B---5---7---3s5--5-5-5-5--3s5--5-5-5-5-|--8p7p5------------|
G-6--------------------------------------|----------5h6------|
D----------------------------------------|---------------7~~-|
A----------------------------------------|--------------------|
E----------------------------------------|--------------------|

A A |D|D|A|A|
|E|D|A|E|
e--------------------------------|----------5-------------5---------|
B--------------------------------|-------5-------------5------------|
G--------------------------------|---7b-----------7b----------5h7~-|
D--5s7--7-7-7-7---5s7--7-7-7-7-|-----------------------------------|
A--5s7--7-7-7-7---5s7--7-7-7-7-|-----------------------------------|
E--------------------------------|-----------------------------------|

Rundgang: | A | A | A | A | D | D | A | A | E | D | A | E |

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 13:37

Se det overstiger sq mine evner. Tak for kaffe

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 16-01-05 15:45

JacobS - Det er da utroligt som du er alle vegne, men aldrig rigtig kommer med noget brugbart. Så hold dog dine latterlige kommentarer for dig selv, gøgeunge.

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 18-01-05 11:46

JacobS er en gemen tyveknægt, der stjæler artikler fra vores website og selv tager æren for dem.
Jeg har bedt ham om at kontakte os, men det tør han åbenbart ikke. Kandu.dk reagerer ikke på vores henvendelser til dem, og det er i princippet meget skuffende.