/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
mangler maskot/logo
Fra : rudik
Vist : 468 gange
292 point
Dato : 16-01-05 12:26

hej...

jeg ligger mit indlæg her.
jeg søger en maskot/logo fordi jeg ikke selv kan tagne en flot maskot. det skal være et eller andet vandskabt dyr eller den der kendte figur med en baby der række F***

jeg kan ikke selv finde ud af at tegne, og vil ikke hukke billeder, hvor der evt. er copyright på.

billedet skal ind på min hjemmeside, i stedet for det andet (GRIMME) billed som jeg har lavet i velkomsten. min hjemmeside kan findes på www.rudik.dk

//rudik

Gir alle mine points.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 17-01-05 09:29

er der slet ikke nogle der vil?

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-01-05 14:58
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 15:27

jeg tænkte mere på en figur. et dyr eller sådan et eller andet i den stil.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 15:28

altså, noget levende. et dyr eller noget.

//rudik :D

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-01-05 16:04
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 18:06

hmm. altså det blilled jeg havde før var det som www.rll.dk har som sit velkomst billed.

det er noget i den stil

men det sidste der var også flot!

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 18:09

www.rudik.dk du kan jo selv se. det passer ikke ind :D

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-01-05 18:29

Hvad mener du? Størrelsesmæssigt eller stilmæssigt?
Hvis det kun er en spørgsmål om størrelsen, så er det let at rette.
Hvor højt skal det være?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 18:52

stil mæssigt. jeg synes ikke det passer ind. noget i stil med www.rll.dk 's velkomst billed.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-01-05 19:40

Søg i Google på "Clipart". Der er masser af steder, hvor du hente gratis billeder og animationer.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 22:32

tør jeg ikke :) vil helst have et hvor jeg ved at der er copyright. er der en der kan lave en tegning ud fra den de har på rll.dk ?
for må ikke bruge deres, men hvis man tegner en i samme stil.
hvis der er en der kan det?
bare ikke så det er ulovligt.

jeg er jo ikke intraserret i at have noget ulovligt på min hjemmeside.

//rudik

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 19-01-05 22:36

De steder på nettet, hvor du kan hente clipart, billeder og lignende, stiller dem til rådighed for alle. Så der er ikke noget ulovligt i at bruge dem på din hjemmeside.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 19-01-05 22:42

det handler jo også lidt om at jeg godt vil have mit eget :)

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 20-01-05 16:17

er der nogle der har mod på at prøve?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 22-01-05 00:53

Kom lige med en mailadresse, jeg kan jo ikke uploade her. Fortæl lige kort hvad din side går ud på. Jeg har set den, men kan ikke se hvad din overordnede idé er.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 22-01-05 08:21

hvad med et billede af vores marsvin
der er ikke cr på den men den er sød

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 22-01-05 09:47

webmaster @ rudik . dk

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 22-01-05 09:52

min ide er at sætte folk/nybegyndere ind i hvor nemt det er at lave en hjemmeside i et CMS system.
og at man også kan gøre dette 100% gratis.

At det er ikke så svært som det ser ud.
også går den også bare ud på at lære andre at kende.

men min hoved ide med siden , er at hjælpe nybegyndere i gang med cms systemmer. hovedsalligt det letteste CMS system på den der findes. nemlig phpfusion.
Men det er IKKE en support side.

den egner sig til folk der ikke kan php men gerne vil have en dynamisk hjemmeside i CMS.

fra 13 og op efter...

Ps. der findes en GOD FED hjemmeside med dansk support, men de har ikke så meget tid som jeg har. jeg hjælper dem mere personligt.
skriver over mail med dem , hele vejen igennem.

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-01-05 13:49

jeg søger stadig

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 25-01-05 14:03

Hvor højt og bredt skal det være?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 25-01-05 19:28

tja. det har jeg ikke rigtigt tænkt over.

DET TOMME RUM HVOR BILLEDET SKAL VÆRE INDE PÅ MIN SIDE. DET ER width="160" height="123"
så der omkring gerne lidt større. altså jeg kan sagtens selv tilpasse det.

//rudik

NB. På forhånd tak

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 26-01-05 12:22
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-01-05 20:27

hmm. tja. hvis du istedet har en stort ko hoved eller sådan noget, så får du alle pointene :D Findovia.

sådan en ko der kigger mid store ulækre øjne
//rudik

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 26-01-05 21:36
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-01-05 22:00

ja. hehe det er humor. du kan ikk lave nogle flere af dem. de er humor :D

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-01-05 22:01

hvordan laver du enlig øjne?

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-01-05 22:04

måske bare sådan en tegnet ko. med sorte og hvide pletter. og store øjne. sådan en svensk ko ;)

Accepteret svar
Fra : findovia

Modtaget 292 point
Dato : 26-01-05 22:28

Øjnene er taget fra et fotografi.
Jeg har det ikke godt med at tegne i traditionel forstand.
Jeg har heller ikke så meget tid til at lege med dig lige på det nærmeste.
Jeg synes, du skal bruge hesten, indtil du får en bedre løsning.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 27-01-05 15:48

Tak for svaret findovia.

haha. ja ja. så skidt da. du for de points. så kan jeg bruge hesten. indtil da. ;)

jeg tror at jeg har en ide.

//rudik :D