/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / BeOs / Spørgsmål
10  klummen 100
cpu blæser kører på fuld speed.
Fra : o_k
Vist : 1798 gange
200 point
Dato : 15-01-05 18:14

Hvordan kan man sætte farten lidt ned, på sin blæser (cpu køleren). Bundkort er et ASUS P4P800S-X Jeg kan ikke se noget i bios om det.

Kommentar
Fra : Weird

Dato : 15-01-05 18:47

Hvorfor vil du dog sætte den ned?

Hvis det er pga. lyden så køb en ny køler (med lavt DB niveau), der kan nemt findes en billig en her: http://www.edbpriser.dk

Ellers skal du nok prøve at kigge i ASUS probe i stedet, det er nok den nemeste mulighed...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-05 18:49

Har du indstalleret alt fra din Asus-CD...........også værktøjet.
For du har vel sat blæseren til det rigtige stik (nærmest cpu)

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 15-01-05 18:58

Ja emesen den er sat til det rigtide stik og har installeret alt fra Asus-cd. Ja det er pga. lyden (tror snart jeg får nabo klager) hehe.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 15-01-05 19:09

Hvis din medfølgende køler er monteret ordentligt bør den selv falde i hastighed ved lave temperaturer. Desværre har jeg ikke den comp mere - den er afleveret til ejeren.
Så jeg kan ikke gå ind og kigge.

Godkendelse af svar
Fra : o_k

Dato : 07-05-05 20:40

Tak for svaret emesen. Og tak til alle der var så venlig at komme med en kommentar.