/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Problemer med mit lydkort i min Bærbar C~
Fra : jjhj
Vist : 485 gange
63 point
Dato : 15-01-05 18:05

hey..

Jeg har lige formateret min bærbar computer.... og det er jo osse godt nok.. men... jeg har ikke driverne til mit lydkort.... kan man finde dem nogle steder på nettet... jeg har en Vega+

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-01-05 18:42

Har du ikke en stak CD'er, der blev sendt med PC'en, hvor driveren ligger på ?

Ellers så check lige, hvilket kort du har i, og skriv det.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 73 point
Dato : 15-01-05 19:22

Normalt er det sådan, at når du køber en computer, med preinstallerede programmer, så skal der følge software med, som svarer til hvad der er installeret.
Da det må formodes, at du ikke har udskiftet noget i din bærebare PC, så bør du også være i besiddelse af de nødvendige drivere.
På din Windows CD, bør der være en mappe med drivere, som sikkert igen er opdelt i bl.a. lyddrivere, så se ind der, om der ikke skulle være et par toner til rådighed.
Prøv evt. at køre "tilføj ny hardware" og se om der ikke skulle blive spurgt om en lyddriver.

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 16-01-05 22:26

Tak for svaret severino.