/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan sender man en email til en 3 abo~
Fra : Jaguaren
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 15-01-05 14:00

Hej derude, jeg er ofte udenlands, og i stedet for at sende dyre smser, overvejede jeg at besvare de smser folk sender til mig med email til bl.a 3 abonnenter. Er der nogen der ved hvordan man gør dette?

Jeg er selv telia kunde, og her sender man en email på følgende måde: TELEFONNUMMER@gsm1800.telia.dk

Er der desuden nogen der ved, hvordan man gør dette til Orange abonnenter, Teledanmark, Debitel mv. Og er det muligt også at sende emails til disse, hvis de er taletidskunder?

MVH

/Jaguaren

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-01-05 14:32

Til en 3 abo. skal du bare have den e-mail som man har fået når man opretter abo. Det kan ikke være lettere.. Jeg har 3 med en a920 hvor der er mns på.. Det spare også en del penge.

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 15-01-05 16:17

Jo men hvad er din mail adresse, skriv den lige, udelad dog dit tlf nr, ved at skrive **** og ellers skriv den lige, det er jo nok i grovetræk den samme, dog med forskellige tlf nr.!!! Problemet er at jeg ikke kender min brors mailadresse, og kan er ikke i DK for tiden.

Ligesom telias ser sådan ud: TELEFONNUMMER@gsm1800.telia.dk

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 15-01-05 17:42

Hej...

Er her så ikke nogle der ved med andre abb. som f.eks. Orange.. TDC.. O.s.v.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-01-05 17:43

de fleste på 3 har for eks deres navn som første del - navn@post.3.dk (nogen har navn1@post.3.dk)

det ville jo være en fordel lige at sende en sms til dem der har mail på 3 for at få deres mailadresse